• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Helpmij overnemen/overgenomen?

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 59498
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 59498

Gast
Wie hebben er hier teveel tijd?

Hopelijk wordt de communicatie aldaar ook beter.
 
Hopelijk vinden ze de mensen die ze zoeken.
 
Terug van weggeweest, had ik in eerste instantie niet goed begrepen, wat er nu aan de hand was wat in een privé bericht op mijn forum aangaande helpmij aan mij gestuurd was.

Het moet me gewoon van het hart dat ik het een heel slechte zaak vind, dat we het alleen te weten gekomen zijn via de Helpmij site.
Waarmee ik wil zeggen het zeer nalatig te vinden, dat het niet al eerder hier bekend is gemaakt.
Ik heb er verder ook geen enkele weet van en kan dus helemaal niks zeggen over het beoogde beheer van Helpmij.
 
Nou, vind de opzet van dit forem ook vaag, wie doet wat?

Dat is wel te vernemen op Helpmij maar hier zie ik er niets (meer) over.

Niet belangrijk voor de meeste gebruikers maar wat duidelijkheid over de organisatie zou fijn zijn.
 
Waarmee ik wil zeggen het zeer nalatig te vinden, dat het niet al eerder hier bekend is gemaakt.
Zo iets kan je gewoon niet eerder doen, moet je gelijktijdig min of meer bekend maken. Als het voordien aan de ene of de andere kant van de tafel naar buiten wordt gebracht is er gewoon géén deal meer.
 
Ik had deze stunt niet op mijn forum moeten doe, dan ik terecht mijn mods over me heen gekregen.
@DigiCafé - wat hadden een paar minuten verschil gemaakt?

Overigens
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.
 
Ik nog promotie.....
Je weet natuurlijk nog niet, dat ik al langer eigenaar en beheerder ben van een supermooi en gezellig forum.
En dat forum behoort tot de snelste forums in ons land.
 
Zie mijn profiel en dan over mij - daar vind jij de link.
 
Voor mij is tien minuten geleden alles duidelijk geworden.
De mededeling op het Helpmij over het NCF is in mijn ogen niet correct.

Maar Cees zal nu ook hier bekend moeten gaan maken, wat hij precies gedaan heeft.
 
ik ben ooit 12 jaar fervent lid geweest van dat herlpmij,maar er waren toen een paar MODS die steeds vreemder begonnen te doen ,en op gegeven moment is een clubje van 6 man geband om niks,dus ja toen is daar de chat gelijk ook gestopt,jammer want we hebben het altijd leuk gehad daar.
 
Ja, ik heb daar ook al eens jaren rondgesnuffeld, de meeste Tips waren goud waard 👍
 
-----
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan