• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hendrik Groen

Die 2 boeken heb ik vanaf het moment dat ze uitgekomen kwamen. Ik heb de hele serie gevolgd en het kwam heel goed overeen met de boeken. Maar als ik jou goed begrijp, denk je dat de tv-serie niet het gevolg was van deze boeken! Nou, ik weet het zeker dat dit wel het geval was. En het zou me niet verbazen als met de schrijver overlegd is, hoe het einde een beetje sappig te krijgen. En daar gaat een schrijver vaak in mee.
 
Oké, ik begrijp je nu. Ik weet dus niet hoe je er zelf over denkt. Mijn mening is dan wel duidelijk: die ring kunnen ze krijgen, maar het laatste stuk is volkomen ongeloofwaardig en maakt het een beetje goedkoop. Ik zou mijn boek niet zo laten verprutsen. Maar al die huilende kijkers zijn tevreden, nietwaar!
 
die ring kunnen ze krijgen, maar het laatste stuk is volkomen ongeloofwaardig en maakt het een beetje goedkoop.
Waarom vind je het laatste stuk dan ongeloofwaardig?
Hoe Evert en Hendrik spelen is uitmatte goed kan het niet anders verstellen...net als die andere bewonen van het thuis....die ring verdienen ze wel.

EDIT : Als ik niet meteen het goed kan verwoorden dan ligt het aan me Afasie zoals in me handtekening staat vermeld :blush:
 
Laatst bewerkt:
Goeiemorgen,
Nou, ik kan je prima begrijpen, hoor. :) En ik denk dat ik mijn mening niet goed heb uitgelegd. Ik vond de 2 boeken heel goed geschreven en ik vroeg me wel eens af: zou ik ook zo zijn in een verzorgingshuis? En haha, ik word over 2 maanden 80, dus tja,.........
Mijn moeder zat 14 jaar in zo'n huis, maar ze heeft nooit zo'n goed contact gekregen met de anderen, alleen had zij net zo'n directeur als mevrouw Stelwagen!!

Evert en Hendrik Groen speelden fantastisch, trouwens de anderen waren precies zoals ik me al lezend een voorstelling had gemaakt. Vaak valt een tv-serie tegen, omdat je je al een voorstelling hebt gemaakt van de personen. Hier was dat niet zo.
En net zoals in het boek: de personen waren heel echt in hun reacties, zo ook mevrouw Stelwagen. En dat was nou niet bepaald iemand die je in je familie zou willen hebben. En toen kwam het laatste deel van de laatste aflevering, in de 'echte wereld' zou het waarschijnlijk nooit zo mooi gegaan zijn, en opeens realiseerde ik me zo heel duidelijk dat het maar een tv-stuk was, het echte verdween. Ze zaten allemaal in eenzelfde huis gezellig om de tafel en zelfs Grietje kwam opeens minder dement over. En mevrouw Stelwagen was ook zo slecht nog niet. Ik vond het gekunsteld gevonden.
Maar ja, het was wel echt over en uit.

Ach Echavarria, het is maar een mening, ze hebben om het spelen wel recht op de ring, en ik verwacht geen deel 3, want dat boek is er ook niet, en alles wat er in zo'n huis kon gebeuren is al beleefd.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan