• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

herinstallatie Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

secondhome

Nieuw lid
Lid geworden
4 dec 2013
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Hallo
Ben een man en 67 jaar en houd van reizen met onze camper. Werkt daardoor aan onze website en bewerkt fotos op mijn laptop. Dat is een Dell Inspiron N5110. Deze sloeg steeds vast in een blauw scherm en hebt nu vanaf CD een nieuwe installatie gedaan. Daarna de Cd met drivers ge?nstalleerd en daarna de nieuwste drivers op de site van Dell gehaald. Nu werkt alles weer maar de resolutie van het beeldscherm is nu anders en wordt uitgerekt in de breedte. Was eerst 1366 x768 en is nu 1024 x 768.Wat heb ik verkeert gedaan, vermoed een verkeerde update bij Dell maar welke? Wie heeft een goede raad voor mij? Bij voorbaat bedankt.
 
Probeer dit eerst: klik met rechts op een lege plek in het bureaublad.
Klies voor "Schermresolutie" en kijk dan of de schuifregelaar naar de origine stand gezet kan worden.
Zo ja, dan op Toepassen klikken en de overige meldingen voor akkoord klikken.
 
Hallo Abraham, Dat gaat niet, de hoogste resolutie die bovenin het schuifje staat is 1024x768

---------- Bericht toegevoegd op 18:19 ---------- Vorige bericht was op 18:05 ----------

Hallo nog even een aanvulling, na de CD,s installatie had ik geen draadloos netwerk en iemand zei me dat ik dan bij Dell een Chipset moest downloaden en dat heb ik gedaan, de Intel HM 67 Express Family driver. Kan die soms verkeert zijn?
 
Hallo Lange Pier bedankt voor je tip, het is me gelukt om de resolutie te herstellen en het beeldscherm is weer zoals het zijn moest. Nogmaals hartelijk dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan