• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

herstel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

innie88

Junior lid
Lid geworden
6 okt 2014
Berichten
30
Waarderingsscore
0
ik heb een packard bell laptop en gebruik windows 7 sinds enkele dagen kan ik niet her zetten naar fabrieksinstellingen, en geraak ook niet in bios, heb een hardware probleem die niet gedetecteerd zijn en weet niet hoe het optelossen kan iemand mij helpen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo innie88 :welkom:

Je omschrijving is erg onduidelijk. Maar ik neem aan dat je Windows 7 gebruikt en je geen fabrieksinstellingen kan toepassen.

Kan je het volgende even proberen:
Druk F8 tijdens het opstarten (voordat Windows gaat laden) en kies voor Windows herstellen (bovenste optie).
Vervolgens moet je inloggen en dan kan je kiezen voor Systeem herstel. Doe een systeemherstel naar een datum voordat de problemen er waren.
Indien wordt aangegeven dat systeem herstel is mislukt ga je toch opnieuw opstarten en kijk je of het heeft geholpen.

Laat je nog wat weten als het gewerkt heeft?

Indien het niet heeft geholpen wil ik graag volgende gegevens:
Welke melding krijg je precies wanneer je verder laat opstarten?
Welke laptop heb je precies? (typenummer graag)

Groetjes,

Dave
 
Hallo innie88 :welkom:

Je omschrijving is erg onduidelijk. Maar ik neem aan dat je Windows 7 gebruikt en je geen fabrieksinstellingen kan toepassen.

Kan je het volgende even proberen:
Druk F8 tijdens het opstarten (voordat Windows gaat laden) en kies voor Windows herstellen (bovenste optie).
Vervolgens moet je inloggen en dan kan je kiezen voor Systeem herstel. Doe een systeemherstel naar een datum voordat de problemen er waren.
Indien wordt aangegeven dat systeem herstel is mislukt ga je toch opnieuw opstarten en kijk je of het heeft geholpen.

Laat je nog wat weten als het gewerkt heeft?

Indien het niet heeft geholpen wil ik graag volgende gegevens:
Welke melding krijg je precies wanneer je verder laat opstarten?
Welke laptop heb je precies? (typenummer graag)

Groetjes,

Dave
werkt allemaal niet, alles werkt normaal maar soms zet ik die terug naar fabriek omdat er teveel opstaat en traag gaat, een packar dbell waar vind ik het typenummer terug?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aan de onderkant van de laptop, soms ook onder de batterij.

Kom je wel in het menu van F8?
Dat ziet er ongeveer zo uit:
50eacfcbe14d3-CAM00239.jpg


Kies daar 'automatisch uitschakelen bij systeemfout uitschakelen'.

Welke foutmelding krijg je nu bij het opstarten?
 
daar kom ik wel inmaar werkt ook niet zal is kijken naar het type

---------- Bericht toegevoegd op 01:08 ---------- Vorige bericht was op 01:06 ----------


---------- Bericht toegevoegd op 01:51 ---------- Vorige bericht was op 01:08 ----------

easynote tm82rb009 is het dit? hij start dan opnieuw op as ik op f2 duw kom ik op bios ma is een wachtwoord blijkbaar en ik ken da ni :s
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan zal een BIOS reset moeten gebeuren. Dat kan door de laptop volledig van de stroom af te sluiten. Dus ook de batterij uit de laptop te halen en de batterij van het moederbord te verwijderen. Hiervoor dient de laptop gedemonteerd te worden. Indien je hier geen ervaring mee hebt adviseer ik sterk om dit door een professional te laten doen (computerwinkel/hersteldienst). Zonder foutmelding kunnen we hier niets voor je betekenen helaas. :unknown:
 
Dan zal een BIOS reset moeten gebeuren. Dat kan door de laptop volledig van de stroom af te sluiten. Dus ook de batterij uit de laptop te halen en de batterij van het moederbord te verwijderen. Hiervoor dient de laptop gedemonteerd te worden. Indien je hier geen ervaring mee hebt adviseer ik sterk om dit door een professional te laten doen (computerwinkel/hersteldienst). Zonder foutmelding kunnen we hier niets voor je betekenen helaas. :unknown:
en wwaar zit de batterij van het moederbord?
 
Ergens op het moederbord.
 
welke toetsen heb jij gebruikt om de recovery op te roepen om deze weer naar de fabrieksinstellingen terug te zetten ?

*er zijn 3 mogelijkheden om je pc te herstellen ...

1 *Herstellen vanuit Windows
Windows en alle vooraf genstalleerde software en stuurprogrammas opnieuw installeren:
1. Klik op Start > Alle programmas > Packard Bell en klik daarna op Packard Bell Recovery Management... Packard Bell Recovery Management wordt geopend.
2. Klik op de tab Herstellen en klik daarna op Systeem naar fabrieksstandaard herstellen. Het dialoogvenster Herstel bevestigen wordt geopend.
3. Klik op Ja en daarna op Start. Een dialoogvenster toont informatie over de harde schijf waarop het besturingssysteem
wordt hersteld. Let op: Dit proces zal alle bestanden van uw harde schijf wissen.
4. Klik op OK. Het herstelproces begint met het opnieuw opstarten van uw computer en gaat daarna verder met het kopiren van bestanden naar uw harde schijf.
Dit proces kan even duren; op het Packard Bell Recovery Management-scherm kunt u de voortgang volgen.
Als het herstel voltooid is wordt u via een dialoogvenster gevraagd uw computer opnieuw op te starten.
5. Klik op OK. Uw computer wordt opnieuw opgestart.
6. Volg de aanwijzingen op het scherm voor de eerste systeemsetup.

2 *Herstellen vanaf de harde schijf bij opstarten
Windows en alle vooraf genstalleerde software en stuurprogrammas opnieuw installeren:
1. Schakel uw computer in en druk tijdens het opstarten op Alt+F10. Packard Bell Recovery Management wordt geopend.
2. Klik op Systeem naar fabrieksstandaard herstellen. Let op: Dit proces zal alle bestanden van uw harde schijf wissen.
3. Klik op Volgende om door te gaan. De originele in de fabriek geladen onderdelen van de harde schijf worden hersteld. ..Dit duurt enkele minuten.

3 *Herstellen vanaf uw hersteldiscs
Windows en alle vooraf genstalleerde software en stuurprogrammas opnieuw installeren:
1. Schakel uw computer in, plaats de eerste systeemhersteldisc in het optische station en start uw computer daarna opnieuw
op. ..Let op: Dit proces zal alle bestanden van uw harde schijf wissen.
2. Druk tijdens het opstarten op F12 om het menu Boot te openen. In het menu Boot (opstartmenu) kunt u selecteren vanaf welk apparaat, bijv. harde schijf of optisch station u wilt opstarten.
3. Gebruik de pijltoetsen om CDROM/DVD te selecteren en druk daarna op Enter. Windows gaat installeren vanaf de door u geplaatste hersteldisc.
4. Plaats indien gevraagd de tweede hersteldisc en volg daarna de aanwijzingen op het scherm om het herstel te voltooien.
 
ATI Mobility Radeon HD 4250
ATI Technologies Inc. Niet compatibel Het genstalleerde stuurprogramma voor dit apparaat is niet compatibel met Windows 7.
dit is het probleem
 

Bijlagen

  • naamloos.bmp
    822 bytes · Weergaven: 28
Laatst bewerkt door een moderator:
alt f10 f8 en f12 niks helpt heb geen herstelschijf

---------- Bericht toegevoegd op 16:21 ---------- Vorige bericht was op 16:19 ----------

Dan zal een BIOS reset moeten gebeuren. Dat kan door de laptop volledig van de stroom af te sluiten. Dus ook de batterij uit de laptop te halen en de batterij van het moederbord te verwijderen. Hiervoor dient de laptop gedemonteerd te worden. Indien je hier geen ervaring mee hebt adviseer ik sterk om dit door een professional te laten doen (computerwinkel/hersteldienst). Zonder foutmelding kunnen we hier niets voor je betekenen helaas. :unknown:

ATI Mobility Radeon HD 4250
ATI Technologies Inc. Niet compatibel Het genstalleerde stuurprogramma voor dit apparaat is niet compatibel met Windows 7.
dit is het probleem
 
Alt weglaten.
Opstarten in VGA modus -> Driver verwijderen via programma's en onderdelen in configuratiescherm. Daarna opnieuw opstarten en via Windows Update de juiste driver installeren.
 
Alt weglaten.
Opstarten in VGA modus -> Driver verwijderen via programma's en onderdelen in configuratiescherm. Daarna opnieuw opstarten en via Windows Update de juiste driver installeren.
ik kan het ni verwijderen :s
 
Je kan dus wel in de VGA modus geraken. Mooi zo.

Ga naar Apparaatbeheer -> Beeldschermadapters -> Rechtermuisknop op je ATI kaart en kiezen voor Installatie ongedaan maken.
 
Alt weglaten.
Opstarten in VGA modus -> Driver verwijderen via programma's en onderdelen in configuratiescherm. Daarna opnieuw opstarten en via Windows Update de juiste driver installeren.
dat probleem is al opgelost merci :biggrin: maar heb nog altijd dat hardware probleem
 
Laatst bewerkt door een moderator:
probeer de eerste optie eens uit bericht #9 dus een recovery opstarten vanuit de windows zelf ..
*denk er aan dat je dan wel alles kwijt ben !
 
heb ik al gedaan en lukt niet, fabrieksinstellingen staan niet op harde schijf :s
 
oeps en natuurlijk ben je ook vergeten om deze cd's aan te maken ...toen je deze pas gekocht heb ...dat deze nu niet op de harde schijf staat vind ik raar !
tenzij jij ongewild deze recovery partitie heb verwijderd ...
je kunt vermits een vergoeding deze recovery cd's ten alle tijde bestellen via hun support .

5434172b5e9f6-Ashampoo_Snap_2014.10.07_18h36m29s_002_.png
 
Even bellen naar onderstaand nummer in Emi's post.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan