• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

He's Back In Town!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bootfail

Bijna zelf een computer
Lid geworden
17 jul 2010
Berichten
1.920
Waarderingsscore
0
Hello iedereen.

Misschien wisten jullie het al maar voor degene die het nog niet weten: De echte Louisdji is weer terug op het forum! Hij kan gewoon niet gemist worden op dit forum! Dus hierbij verwelkom(en) wij/ik louisdji terug op het forum! :D En er is iemand die terug is! Namelijk Renate!, ik denk dat ze beter zelf kan vertellen wat er gebeurt is, maar goed jij ook welkom terug! :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:S wtf
 
Is it COOKIE?!?!?!?!
 
admin?
 
Wat is dat nou allemaal voor raar gedoe? :eek:Leg uit? Louisdj????
 
Wat is dat nou allemaal voor raar gedoe? :eek:Leg uit? Louisdj????

jij ook terug??? Nee maar Louis z'n account was 'gehacked' omdat hij z'n password in een topic zette... Maar nu heeft hij weer z'n account terug :D
 
Bootfail is gewoon raar bezig XD
Welkom terug renate! :p
 
jij ook terug??? Nee maar Louis z'n account was 'gehacked' omdat hij z'n password in een topic zette... Maar nu heeft hij weer z'n account terug :D

Kun je mij daar volgende keer over waarschuwen, dan kan ik actie ondernemen. Zo achteraf horen vind ik niet tof.
 
weet niet waar het hierover gaat...:wacko:
 
iemand is weer terug na weggeweest te zijn.
 
jij ook terug??? Nee maar Louis z'n account was 'gehacked' omdat hij z'n password in een topic zette... Maar nu heeft hij weer z'n account terug :D

Dat is ook niet zo'n slimme actie :wacko:
 
Kun je mij daar volgende keer over waarschuwen, dan kan ik actie ondernemen. Zo achteraf horen vind ik niet tof.

Hij wou eerst zijn account niet terug ofzo... :S
 
Louisdji is nogal ncf-suicidal, of niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan