• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Het email adres van gbenritsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jlk

Nieuw lid
Lid geworden
10 mrt 2023
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Het email adres van gbenritsen blijkt niet (meer) te bestaan. Kunt u mij aan een juist e-mail adres van Gerben helpen? (Won hij een prijs op uw forum? "Prijs"}
 
Ik heb het email adres aangepast.
Want mocht hij wel werken dan kan hij spam krijgen hierdoor.
Ook is het niet netjes om zomaar iemand anders zijn email adres openbaar te gooien.

Maar wij als medewerkers gaan geen email adressen van leden doorgeven.
Dus kunnen wij jou niet helpen met jou vraag.
 
De Gerben van wie @jlk een werkend e-mailadres zoekt, was vroeger (in 2015) de eigenaar van een computermuseum. Gerben was zelf een fanatiek verzamelaar van oude computers.
Wie echter nu op de link naar dat computermuseum klikt, lijkt terecht te komen bij een ander computermuseum, namelijk het Bonami Games en Computermuseum: Bonami SpelComputer Museum | Het Nederlands Instituut voor Games en Computers
Of zou dat toch hetzelfde museum zijn? Ik weet het niet.

Dat het oude e-mailadres van Gerben niet meer werkt kan verschillende oorzaken hebben:
1. Gerben kan intussen overleden zijn. We zijn immers al bijna 8 jaar verder.
2. Gerben is gewisseld van ISP.
3. Gerben heeft zijn museum overgedaan aan iemand anders. Of zijn verzameling is onderdeel geworden van het Bonami Games en Computermuseum.

Wanneer het nieuwe forumlid jlk een vraag mocht hebben over een antieke computer, dan kan hij o.a. terecht op de contactpagina van het Bonami SpelComputer Museum: Contact | Computer Museum
 
Bedankt voor de moeite die u nam om mij te antwoorden; een snelle reactie!
Ik heb vanmiddag overigens al contact gelegd met Bonami.
Maar ik hoopte toch nog op contact met Gerben.
Het gaat helaas niet lukken begrijp ik.
John (jlk)
 
Dat zal inderdaad moeilijk worden. Al googelend vond ik nog het volgende over hem (geschreven op 1 juli 2018):
"The gentlemen in question was Gerben Ritsema. He was a generous and passionate Sorcerer enthusiast who seems to have posted here a couple of times although never got any warmth http://www.vcfed.org/forum/member.php?6110-Gerben
I corresponded with him from 2012 to 2017 and the last time I heard from him he told me had a demanding new job and was getting rid of his collection: software and documentation to 'TOSEC' and hardware to ebay.
His email address is now dead. I hope this is the reason for his silence rather than something more serious."
Bron: Exidy Sorcerer II Questions

Gerben heeft zijn computerspullen dus van de hand gedaan.
Bovenstaand bericht was het laatste dat ik over Gerben Ritsema kon vinden.

Nee toch niet, ik vond zojuist nog een bericht / Tweet van 24 december 2021 over Gerben met deze inhoud:
"Gerben Ritsema who passed away in 2018. He was a big fan of the Sorcerer and other micros of the era."
Bron:
Gerben Ritsema is dus overleden. Hem e-mailen kan niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan