• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Het grote nummer spel

5aa4f27ad865a-images.png
 
@Najsnarf,

Ik heb jou afbeelding even aangepast, want wij waren al een pagina verder.
 
418.jpg
 
Hier stond 417, maar het is zondag, dus dan zijn wij allen supersnel.

Ik had al 419 gevonden, maar de upload mislukte. Dus, nu even pauze voor mij.

Ik weet ook niet meer hoe lang de bewerkingstijd is. (In elk geval te kort).
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je minder als 5 minuten om het aan te passen.
Maar ik kan het altijd even veranderen voor iemand.
 
Het gaat niet om het aanpassen, maar om het rustig zoeken naar een nieuwe afbeelding.

Als een upload om onduidelijke redenen mislukt, moet je weer op zoek naar een nieuwe afbeelding en als de tijd dan tikt, voel ik mij opgejaagd.

En dat op zondag!
 
Maar je kunt toch rustig een nummer te zoeken.
Het is toch niet zo dat er binnen 5 minuten meerdere nummers hier worden geplaatst.
 
5aa515f1e9c55-download.jpg
 
Maar je kunt toch rustig een nummer te zoeken.
Het is toch niet zo dat er binnen 5 minuten meerdere nummers hier worden geplaatst.

Er stond een nummer: 417.

Na plaatsing bleken twee collega’s ook een nummer gepost te hebben.

Ik ging dus snel een nieuw nummer zoeken. Daarbij mislukte de upload. (Waardoor weet ik niet, het bestandstype werd niet aanvaard, waarom niet, weet ik niet).

Ik moest dus nogmaals een nieuw nummer gaan zoeken. En dat kost tijd, want ik ben niet gauw tevreden.

Als ik niet snel mijn oorspronkelijke nummer 417 zou verwijderen en vervangen door een nieuw nummer, zou de bewerkingstijd voorbij kunnen zijn. Ik had natuurlijk ook aan jou kunnen vragen het oorspronkelijk geplaatste nummer (417) te verwijderen, maar ik wilde jouw zondagsrust niet verstoren.

Ik kreeg dus een opgejaagd gevoel.

En dat op zondag!

Ik zal nu op mijn gemak een nieuw nummer gaan zoeken.
 
Ik snap nu wat jij bedoelt en kan mij dat zeker voorstellen.
Mijn zondag rust verstoor je niet hoor, ik ben altijd bereid iemand te helpen.
Daarvoor ben ik natuurlijk ook een moderator.
 
5aa6b614d75dd-download_%281%29.jpg
 
5aa6c670d4f54-download_%282%29.jpg
 
1520936303321.png
 
Hallo Rubensky,

Waarom wordt dit vehikel aangeduid als "King of the Snakes"?
 
Geen flauw idee! Ik kwam de foto op het web tegen met het juiste nummer. Vandaar dat hij door mij hier is geplaatst.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan