Het grote nummer spel

hekje47

Junior lid
In Gaillon (Normandië) sloot Filips II van Frankrijk in 1196 vrede met Richard Leeuwenhart van Engeland.

Rubensky

Moderator
Team lid
@hekje47 Het is de bedoeling dat je een foto plaatst met het nummer wat aan de beurt is. Dus jou geval zou dat er zo uitzien:

11758

Leono

Enthousiast
Hallo Rubensky,

De meeste, denk ik. Ik zocht een getal om te kijken welk plaatje erbij stond. Toen zag ik het. Het begint al bij nummer 1.

Rubensky

Moderator
Team lid
Dat zijn afbeeldingen die niet langer beschikbaar zijn. Waarschijnlijk zijn die geplaatst d.m.v. een directe link en niet d.m.v. bijvoorbeeld imgdumper.

Leono

Enthousiast
Hallo Rubensky,

Al mijn eigen bijdragen werden geplaatst via Imgdumper en ook die zijn grotendeels weg.

Jouw verklaring lijkt mij dus niet echt van toepassing.

Abraham54

Administrator
Team lid
Ik ben een heel eind teruggegaan, vreemd genoeg vond ik juist van Rubensky enkele rode kruisjes, de rest was er allemaal, ook de afbeeldingen van @Leono.

Abraham54

Administrator
Team lid
Ga je buitenlandse afbeeldingenservers gebruiken, dan zal je moeten overgaan op het nemen van een abonnement, zodat afbeeldingen niet opgeruimd gaan worden na zekere tijd.

Leono

Enthousiast
„Voor meer informatie, zie tinypic.com“, staat er.

Op 16 september aanstaande gaan ze er helemaal mee ophouden, blijkbaar.

Abraham54

Administrator
Team lid
IMGDumper van TransIP is alweer vele jaren een betrouwbare afbeeldingenserver.

Leono

Enthousiast
Hallo Abraham,

Zoals gezegd, gebruik ik zelf altijd Imgdumper. Zijn de verwijderde „tinypic-afbeeldingen“ volgens jou afkomstig van andere bronnen?

Trans-ip is overigens mijn „cloudserver“. Hebben die iets te doen met Imgdumper?

En de afbeeldingen met het rode kruisje dan?

Abraham54

Administrator
Team lid
Ik gekeken of ik in Rubensky's topics iets kon ontdekken, maar nada.
Die afbeeldingen bestaan dus gewoon niet meer.

IMGDumber bestaat al veel langer dan de cloudservers van TransIP.

Rubensky

Moderator
Team lid
Nee hoor. We weten bij welk nummer we gebleven zijn. Dus we zouden verder kunnen gaan.

Abraham54

Administrator
Team lid

Bovenaan Onderaan