• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Het grote nummer spel

627f524a2c286-No.001.jpg
 
@Najsnarf volgens mij is het de bedoeling dat het nummer in het plaatje te lezen is, dat mag klein zijn. Maar nu staat het er gewoon onder getypt? Of was de originele afbeelding zo? Maar wellicht is mijn opvatting onjuist?

silvertone-1446-thinline-blk-1966-cons-full-front.jpg
 
Wat u vraagt, Roxmarie, vroeg ik mij hedenmorgen ook af.

Ik had de tekst getypt: "Moeten wij dit zomaar geloven? :) ", maar die heb ik niet verzonden.
 
Eveneens hedenmorgen vond ik een heel mooie kaart van Europa in het jaar 1444.

Graag had ik die geüpload met de tekst zelf eronder getypt, maar ik vond dat het niet kon.
 
@ Leono en Roxmarie: al heel vaak is er (ook door anderen) een printscreen gemaakt mèt hert betreffende nummer, jaartal e.d. er onder. Volgens mij is daar niks mis mee. En bij nader inzien staat het ook in de tekst-kolommen links: 1444.
 

Bijlagen

  • No.002.jpg
    No.002.jpg
    127,1 KB · Weergaven: 6
Volgens mij was dit niet dezelfde kaart als ik zag. Als het nummer links te zien is, is er natuurlijk helemaal geen bezwaar. De kaart die ik zag had helemaal geen nummer, alleen een onderschrift dat zichtbaar was in de zoekmachine.

De afbeelding zelf moet in feite een nummer bevatten.

Maar afbeeldingen van alleen een nummer, dat is ook niet echt de bedoeling.

Maar ja, we hebben geen scheidsrechter.
 
Overigens maak ik nooit printscreens: ik download afbeeldingen en daarna breng ik ze naar dit forum.
 
Elk bestand dat ik upload is opeens "te groot".
 
Je kunt ook zonder uploaden plaatjes laten zien door img tags te gebruiken

Code:
[img]link naar je plaatje[/img]

Scheelt ook weer opslagcapaciteit en traffic voor het forum.
 
Afbeelding invoegen is niet meer dan bladeren en aanklikken. Niks URL invullen.

Misschien was er vanmorgen iets met "cache"?

De eerste afbeelding was "te groot" ("Oeps") en vervolgens alle volgende, ook al waren die helemaal niet groot.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan