• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Het grote nummer spel

11652
 
In Gaillon (Normandië) sloot Filips II van Frankrijk in 1196 vrede met Richard Leeuwenhart van Engeland.
 
@hekje47 Het is de bedoeling dat je een foto plaatst met het nummer wat aan de beurt is. Dus jou geval zou dat er zo uitzien:

11758
 
Wat is er gebeurd met alle getallen die foetsie zijn?
 
Welke zijn er volgens jou foetsie?
 
Hallo Rubensky,

De meeste, denk ik. Ik zocht een getal om te kijken welk plaatje erbij stond. Toen zag ik het. Het begint al bij nummer 1.

5d7bbd7d8f7a5-1.PNG
 
Dat zijn afbeeldingen die niet langer beschikbaar zijn. Waarschijnlijk zijn die geplaatst d.m.v. een directe link en niet d.m.v. bijvoorbeeld imgdumper.
 
Hallo Rubensky,

Al mijn eigen bijdragen werden geplaatst via Imgdumper en ook die zijn grotendeels weg.

Jouw verklaring lijkt mij dus niet echt van toepassing.
 
Ik ben een heel eind teruggegaan, vreemd genoeg vond ik juist van Rubensky enkele rode kruisjes, de rest was er allemaal, ook de afbeeldingen van @Leono.
 
Ga je buitenlandse afbeeldingenservers gebruiken, dan zal je moeten overgaan op het nemen van een abonnement, zodat afbeeldingen niet opgeruimd gaan worden na zekere tijd.
 
„Voor meer informatie, zie tinypic.com“, staat er.

Op 16 september aanstaande gaan ze er helemaal mee ophouden, blijkbaar.
 
IMGDumper van TransIP is alweer vele jaren een betrouwbare afbeeldingenserver.
 
Hallo Abraham,

Zoals gezegd, gebruik ik zelf altijd Imgdumper. Zijn de verwijderde „tinypic-afbeeldingen“ volgens jou afkomstig van andere bronnen?

Trans-ip is overigens mijn „cloudserver“. Hebben die iets te doen met Imgdumper?

En de afbeeldingen met het rode kruisje dan?

5d7c9fd9ab828-Kruisje.PNG
 
Ik gekeken of ik in Rubensky's topics iets kon ontdekken, maar nada.
Die afbeeldingen bestaan dus gewoon niet meer.

IMGDumber bestaat al veel langer dan de cloudservers van TransIP.
 
Gelukkig staat het rode kruisje niet door Rubensky zelf heen. :)
 
Nee hoor. We weten bij welk nummer we gebleven zijn. Dus we zouden verder kunnen gaan.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan