• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost het kijken van films/series

Status
Niet open voor verdere reacties.
done, er zijn 2 logjes.
 

Bijlagen

  • AdwCleaner[S8].txt
    3,7 KB · Weergaven: 2
  • AdwCleaner[C2].txt
    3,6 KB · Weergaven: 3
Ik kan niet ontdekken dat AdwCleaner de foute registerinstellingen verwijderd heeft.

Dus graag opnieuw doen conform de handleiding.
 
Nog eens:
 

Bijlagen

  • AdwCleaner[C3].txt
    2 KB · Weergaven: 4
Mooi zo en goed gedaan.

Laat maar weten hoe jouw computer inmiddels draait.
 
Hij gaat vlotter maar nu kom ik deze melding tegen:
"Windows 10 heeft gedetecteerd dat uw Microsoft Windows-systeem momenteel verouderd is en beschadigd is.
Dat is de oorzaak bat uw systeembestanden automatisch worden verwijderd"
Wat kan dat betekenen?
 
Jij kan Windows 10 desnoods op vrij eenvoudige wijze weer repareren door de nieuwste versie van Win 10 te downloaden en als upgrade te installeren!

Bezit jij een 4GB USB-stick?
 
Jij kan Windows 10 desnoods op vrij eenvoudige wijze weer repareren door de nieuwste versie van Win 10 te downloaden en als upgrade te installeren!

Bezit jij een 4GB USB-stick?

Ik krijg dat bericht alleen als ik videos wil streamen met Putlocker.
 
Vreemd - Kaspersky meld mij dat die site veilig is.
Ik krijg ook meldingen van avg als ik gowatchreemovies.to bezoek. De website staat bij 'uitzonderingen', in de instellingen bij avg maar dat helpt niet.
 
Denk er over na AVG Free om te zetten naar Kaspersky Free!
 
Met Firefox is er geen probleem zie ik nu. Met internet explorer geeft het problemen.
 
Firefox is al jaren mijn favoriete browser.
Mede dankzij add-ons die beschikbaar zijn.

Zoals Diconnect - waardoor je nog weer sneller internet, doordat Google tussenstations worden overgeslagen.

En Firefox minstens zo snel maken als Google Chrome: https://www.********.nl/threads/maak-firefox-heel-simpel-sneller-dan-chrome.1337/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan