• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Het werken en configureren van een Active Domain name Server.

Status
Niet open voor verdere reacties.

imagination

Nieuw lid
Lid geworden
10 okt 2013
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Goedemorgen beste medeleden,

Ik draai al een tijd Windows Server 2008 RC2 en vandaag ben ik bezig gegaan met Active Domain name Server.
Ik heb nog een oude pc liggen met Windows XP Pro SP2. En dacht nou dan gaat die aan de Server gekoppeld worden door middel van DOMAIN.

Dit lukt ook allemaal als ik een user aanmaak op de Server dan kan ik inloggen op de XP pc.
Echter nu zit ik al een gehele ochtend te zoeken hoe ik bepaalde dingen kan uitschakelen van de XP pc via de Group Policy's
Ik heb nu alles al geprobeerd de Disables all Control Panel programs. staat op enabled echter als ik inlog op de XP pc kan ik nog steeds bij de control panel komen.

Als iemand mij kan uitleggen welke handeling ik nog meer dien te doen en of mij kan doorverwijzen naar een zeer goede handleidling hier over dan stel ik dit zeer op prijs.

Met vriendelijke groet,

Thomas de Vries.
 
Heb je een nieuwe policy aangemaakt?
Houdt je er rekening mee dat een policy gekoppeld kan worden aan een OU en niet aan een Container?
Houdt je er rekening mee dat als je een policy op domein-niveau instelt, je jezelf buiten kunt sluiten?

Kijk of je hier meer van je gading vindt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan