• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hier is een bericht van mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corry Broer

Nieuw lid
Lid geworden
5 mei 2023
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Geacht Team, Omdat ik eerst mijn outlooksite niet meer kon vinden heb ik 'van alles' aangeklikt. Indien het gebruik maken van uw adviezen op deze site geld kost, wilt u mij dan a.u.b. weer verwijderen, want geld hiervoor kan ik niet missen met mijn enkel AOW. uitkering, Maar misschien is uw site juist ontwikkeld om mensen op internet van dienst te kunnen zijn die wat problemen hebben en heeft u voor mij zelfs mijn probleem opgelost, zonder dat ik dat precies weet. Opeens had ik outlook weer en ben daar blij mee, want ik kon ook geen E-mails meer lezen!

Hartelijk dank voor uw aandacht. Een vriendelijke groet van Corry Broer.
 

Bijlagen

  • EagerToLive-300x300.jpg
    EagerToLive-300x300.jpg
    55,8 KB · Weergaven: 1
Hallo Corry.

Welkom hier op het NCF.

Forums als dit zijn bedoeld om gebruikers elkaar te laten helpen, dus nee dat kost geen geld. Dat is net het leuke van zo'n forum.
Je kunt altijd je vragen stellen en als er een probleem is wordt het vaak ook opgelost.

Gelukkig heb jij je probleem al opgelost, maar nu weet je in elk geval waar je terecht kunt als je weer eens ergens tegen aan loopt. :)
 
Hallo Corry,

Welkom hier op het forum!

Wij zijn allemaal vrijwilliger, dus het gebruik van dit forum is gratis.
Net als trouwens elk ander computer forum.

Dus mocht je weer hulp nodig hebben, dan ben je weer van harte welkom.
 
Corry,

Welkom op dit mooie gratis forum. Mocht je nog meer vragen hebben stel ze hier gerust. Dan gaan we je zo goed mogelijk helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan