• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HiSuite op mijn Android Huawei P7 verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansGU

Elite lid
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
5.088
Waarderingsscore
1
Beste lezers,

Na mijn Huawei P7 een poosje niet te hebben gebruikt besloot ik het programma Hi-Suite voor media bestanden te updaten (er was een melding voor). Ik startte de update en deze bleef op 16% hangen. Misschien dom (ik wist niet beter) maar ik bedacht dat ik misschien mijn android moest aansluiten hetgeen ik deed. Daarna ging alles mis. De boel leek vast te lopen en geschrokken startte ik taakbeheer en heb daarin Hi-Suite uitgeschakeld. Achteraf bleek het programma te zijn verwijderd, misschien wel daardoor. Er stonden nog wel resten van Hi-Suite op mijn harddisk maar het programma werkte niet meer maar bovendien staat het (niet zichtbaar) meer op mijn android ook.

Daarna heb ik Hi-Suite van het internet opgehaald en opnieuw op mijn computer geinstalleerd, dat ging goed. Echter, wanneer ik nu mijn Huawei met de usb kabel op de computer aansluit gebeurt er helemaal niets. Er is geen verbinding tussen computer en telefoon. De gebruikelijke meldingen verschijnen ook niet, behalve dan dat het programma Hi-Suite meld dat er geen verbinding is. De tips die het programma daarna geeft werken ook niet.

Weet iemand raad (afgezien van het apparaat door het raam te fl....?)
 
Kijk eens of het helpt om de usb driver opnieuw te installeren.
Je hoort ook geen geluid als je hem er aan doet?
 
Heb je trouwens de telefoon al eens herstart en daarna weer aangesloten op de pc?

Ik kwam dit nog tegen. ->
Vraag me niet hoe, maar HiSuite werkt ineens. Voorheen kreeg ik nooit de telefoon gekoppeld omdat deze niet herkend werd of zo. Nu installeer ik HiSuite, kan eerst weer geen verbinding worden gemaakt en ineens begint HiSuite te zoeken en vind mijn telefoon. Toen kreeg ik op mijn telefoon de vraag of ik hier HiSuite op wil installeren en nu doet alles het. Ik kan ook weer gewoon zonder HiSuite te gebruiken door alle mappen bladeren.
 
Heb je trouwens de telefoon al eens herstart en daarna weer aangesloten op de pc?

Ik kwam dit nog tegen. ->
Vraag me niet hoe, maar HiSuite werkt ineens. Voorheen kreeg ik nooit de telefoon gekoppeld omdat deze niet herkend werd of zo. Nu installeer ik HiSuite, kan eerst weer geen verbinding worden gemaakt en ineens begint HiSuite te zoeken en vind mijn telefoon. Toen kreeg ik op mijn telefoon de vraag of ik hier HiSuite op wil installeren en nu doet alles het. Ik kan ook weer gewoon zonder HiSuite te gebruiken door alle mappen bladeren.

Inderdaad hoor ik geen geluid (meer) bij het aansluiten van mijn telefoon aan de computer! Geen idee wat moet ik nu moet doen? Hi-Suite staat wel op mijn harddisk maar lijkt niet meer aanwezig op mijn telefoon.
 
Inderdaad aarie. Hij deed het net weer (hoorde geluid bij het aansluiten) maar bij het opnieuw updaten van Hi-Suite loopt het opnieuw vast. Ik ga alles opnieuw doen en laat die update maar zitten.
 
Alles opnieuw gedaan. Zonder update werkt het als vanouds maar wanneer ik de update installeer blijft de boel vastlopen op 16%.... Ik laat het maar zo. Dan maar geen update.
 
Opgelost! Op internet dezelfde klacht gevonden. Naar blijkt loopt de update inderdaad op 16% vast maar het starten van taakbeheer en uitschakelen van een ander draaiend onderdeel van Huawei blijkt te helpen. Daarna loopt de update als een speer door! Mogelijk een slordigheidje in het update programma?

Hoe dan ook het is gelukt.
 
Oke mooi dat je het hebt gevonden en dat het weer werkt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan