• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies HiSuite update ongedaan maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geoni

Nieuw lid
Lid geworden
23 dec 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hoi, mijn mobiel (Huawei) crashte. Via 3 telefoonzaken blijkt het een softwareprobleem te zijn.
Thuis gekomen bedacht ik dat het misschien toch mogelijk is via HiSuite in de mobiel te komen.
En dat lukte ook. Ik zag zelfs het actuele openingsscherm te voorschijn komen.
Toen was er direct een pop-up. Nieuwe update installeren? En voordat ik dat goed overdacht had, gaf ik akkoord
en installeerd de update. Stap 2 is steeds bevestig op de mobiel dat de update daar ook aangepast wordt.
Tja, dat is dus het probleem, daar kan ik niet bij.
Nu is mijn vraag: kun je in HiSuite op je laptop de jongste update ongedaan maken en weer in de versie daarvoor
opstarten?
Wie weet dat?
 
Ik heb 3 Huawei's, alle 3 draaien op de laatste Version No. V8.0.1.300_OVE,2018.06.01 van Hisuite. Huawei zet op zijn site enkel de laatste versie. Als je een vorige versie wil terugzetten zulk je op zoek moeten via andere site's en daar downloaden als het kan maar dat zou ik niet echt vertrouwen. Als ik weet dat er een nieuwe update is download ik die en bewaar die in een backup samen met de andere oudere. Een vroege versie kan je terugzetten als je het installatiebestand hebt, anders zou ik niet weten.
 
Shady Angel, is de upgrade als exefile te selecteren voordat die actief wordt?
 
installeer de PC HiSuite en sluit vervolgens je Huawei aan je pc...neem de optie in de HiSuite om naar update's te zoeken en de laatste versie is de V8.0.1.302_OVE,2018.08.30

zoek je oudere versies dan kijk je hier eens : Download Huawei HiSuite (all versions)
 
Laatst bewerkt:
Het is denk ik beter oude versies te verwijderen anders loop je mogelijk op problemen, bij mij toch. Daarom verwijder ik eerst de oude versie om pronblemen te vermijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan