• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe een harde schijf te formatteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bert58

Nieuw lid
Lid geworden
14 mrt 2021
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Geacht forum,
Ik heb een laptop waar geen harde schijf in zat. heb er zelf 1 ingezet maar wordt niet herkend. Er zat standaard windows vista op. Kan ik hem nu formatteren met deze schijf en hoe.
mvg
 
Dat er Vista op stond heb je natuurlijk niets aan.

Merk en type laptop opgeven kan helpen.

Je zult eerst een Windows aan dienen te schaffen om die te kunnen installeren en enige die nog kan is W10 maar of die erop wil? en je hebt een key nodig.
 
Het is een hp compaq presario cq71dan ga ik dat eerst proberen win 10 met key
 
bedankt voor de reactie. Maar ik wil hem alleen gebruiken om op het web te zoeken ivm mijn stamboom zodat als ik gegevens heb gevonden ik het op een andere laptop gelijk kan invoeren.
mvg
 
Als er windows vista op zat, draait windows 7 zonder problemen. Je kunt windows 10 proberen, maar mogelijk vind je dan niet alle drivers.

Alternatief kun je ook linux mint eens proberen. Kun je starten vanaf dvd om te proberen. Kost je niks en werkt net zo goed als je alleen wat wilt websurfen.
 
Ik heb de titel van dit topic aangepast.
 
de microsoft link van L.P. in # 4 werkt bij mij niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan