• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe JPEG of PNG bestand bij post toevoegen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny g

Junior lid
Lid geworden
3 dec 2016
Berichten
79
Waarderingsscore
2
Ik wou een post plaatsen en hierbij enkele jpeg en png bestanden bijplaatsen ter verduidelijking toch dit is blijkbaar onmogelijk . Wel bestanden met andere extensie zoals bijvb : exe, txt, doc, ... kunnen geplaatst worden.

Is er toch een manier om fotobestanden te kunnen plaatsen ?
 
Wil jij die hier plaatsen?
Dan kun je dat doen met Imgdumper

Wil je een foto veranderen in een jpeg bestand, dan kun je dat doen met Paint.
Klik in Paint op bestand-openen- kies de goede plek waar de foto staat.
Open de foto in Paint, klik dan op bestand-opslaan als-kies voor andere indelingen, onder opslaan als, kies daar je voor jpeg.
 
Ik heb reeds een foto veranderd in een jpeg bestand (met paint) toch indien ik dit wil toevoegen aan een post weigert het forum dit ook.
Wou namelijk zowel een jpeg als een png bestand toevoegen toch beiden werden geweigerd. Dit met als melding : "Het geuploade bestand heeft geen toegestane extensie. De volgende extensies zijn toegestaan: .zip, .txt, .doc, .exe, .xls, .reg, .xml, ...... . In deze lijst komt dus jpeg en png niet voor.
 
Die foutmelding krijgen we allemaal, is normaal sinds een half jaartje. Dit forum heeft namelijk het direct toevoegen van afbeeldingen gestopt. Wel kan je, als je dat wil, via een externe service voor het hosten van afbeeldingen je afbeelding plaatsen, zoals Aarie25 in #2 toont.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan