• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe kan ik mijn ziggo tablet een android-update geven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

klutskoning

Bekend gezicht
Lid geworden
30 dec 2007
Berichten
154
Waarderingsscore
0
Beste kenners
Ik heb vorig jaar via ziggo een tablet gekregen ik had bijbetaald dus was niet de 7" maar de 10"
Het gaat om de Huawei 10.0 model:T1-A21w ik heb deze nu met android versie 4.4.4 maar we zitten allang een stuk verder. Kan ik m naar een andere versie uploaden en zo ja welke en waar kan ik die vinden.

Alvast bedankt

Groetjes Dennis
 
Hallo,

Ik denk niet dat jij een nieuwe versie kan krijgen. Mocht dat wel zo zijn had je van zelf een melding gekregen om te updaten.
Want het is normaal niet zo dat je steeds een nieuwere versie krijgt.
 
Topic verplaatst naar Smartphones en Tablets.
 
4.4.4. is idd de laatste versie, wordt anders een custom rom met de nodige risico's.
 
Controleer in elk geval of je tab op automatisch updaten staat, maar ik denk niet dat er een update komt want Huawei heeft speciaal voor de deze versie alle lekken gedicht.
Huawei T1 7.0 tablet, cadeau bij Ziggo | Consumentenbond
Er zijn mensen die een gsm of tablet rooten (kraken zodat ze in het os kunnen) maar vraag is of de hardware geschikt is om een nieuwe OS te plaatsen.
 
maar vraag is of de hardware geschikt is om een nieuwe OS te plaatsen.

Rooten kan in principe altijd. Waar je wel rekening mee moet houden als je een Custom Rom erop gaat zetten is dat deze geschikt is voor de tablet. Daar zal je dus wel even naar moeten zoeken.
 
Controleer in elk geval of je tab op automatisch updaten staat, maar ik denk niet dat er een update komt want Huawei heeft speciaal voor de deze versie alle lekken gedicht.
Huawei T1 7.0 tablet, cadeau bij Ziggo | Consumentenbond
Er zijn mensen die een gsm of tablet rooten (kraken zodat ze in het os kunnen) maar vraag is of de hardware geschikt is om een nieuwe OS te plaatsen.


Ik heb niet de 7.0 maar de 10.0 die heeft wel betere specificaties
 
Deze link geeft aan om welke dat t gaat met de nodige specificaties. Kan je me vanuit dan misschien de mogelijkheden geven wat ik kan doen?

Tweakers
 
Deze link geeft aan om welke dat t gaat met de nodige specificaties. Kan je me vanuit dan misschien de mogelijkheden geven wat ik kan doen?

Tweakers

Er is genoeg te vinden over een custom rom voor jou tablet, je zou dat eens kunnen doorlezen.
huawei mediapad t1 10 custom rom - Google zoeken
Maar er zitten altijd risico`s hieraan, zeker als je tijdens het proces iets verkeerd doet, dan kan de tablet onbruikbaar worden. Ook kun je sneller besmet raken met virussen, die bijvoorbeeld jou bankzaken kunnen misbruiken.
 
Zo'n custom rom is qua installeren en handleidingen allemaal Engelstalig werk. Maar dit is wel een belangrijke website daaromtrent:

XDA-Developers Android Forums
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan