• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe kan ik status 0xc000000f oplossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
in de opties welke jij daar opnoemde in bericht #36 is er gn sprake van een recovery
f11 intoetsen geef je enkel een log file maar gn recovery !
 
oh sorry, omdat u spreekt over recovery en bij de toets f11 is normaal gesproken hp recovery managment.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je heb eerst de f2 toets ingedrukt en verkreeg daar meerder opties te zien !
dit vermelde jezelf in bericht #36 wel daar heb je ook dus de optie om de f11 te selecteren en deze geef je dan een log file ..
*normaal gezien indien de recovery partitie benaderbaar zou geweest zijn dan diende je tijdens het opstarten van de pc de f11 in te drukken maar deze recovery partitie is niet meer aanwezig !
bijgevolg din jij dus de dvd's te bestellen of een verse installatie te doen met een geleende OEM installatie dvd welke je activeert met je eigen licentie ...
ook dit werd eerder al vermeld .
 
Okey dus ik moet windows 7 gewoon opnieuw installeren?
 
In de CMD van de opstartbare W7 DVD eerst de opdrachten bootrec /fixmbr en bootrec /fixboot uitvoeren en de partitie en swap verwijderen in de geavanceerde schijfopties.
 
Bedankt voor u bericht.

Ik heb de w7 dvd opgestary ik ben naar de opdrachtpomp gegaan CMD. Ik heb bootrec/fixmbr uitgevoerd bewerking is geslaagd en toen bootrec/fixboot uitgevoerd er staat daarbij het volume bevat geen herkenbaar bestandsysteem.

Hoe kan ik verder de partitie waarop kali linux staat verwijderen
 
Heb je wel de spatie gebruikt?
En nogmaals, alle partities verwijderen in de geavanceerde schijfopties.
 
Ik heb de enter gedrukt.

Maar eigenlijk wil ik 1 partitie verwijderen niet allemaal. En het lukt mij niet de geavanceerde schijfopties te vinden. Excuses
Ik heb niet erg verstand van computers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor u bericht. Maar eigenlijk wil ik geen windows 7 installeren, die heb ik staan in mijn ander partitie en op de ander partitie staat kali linux.
Ik heb dan inprincipe twee besturingsystemen.

Ik wil alleen die partitie met kali linux weg hebben.
Zou ik gebruik kunnen maken van kill disk , die kan partiies formateren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die commando's is om grub te verwijderen uit de bootloader en in schijfbeheer kun je gewoon die partities weghalen en nieuwe aanmaken en ook met de installatie DVD, wat je nu met killdisk wilt ontgaat mij.
Maar al met al is het allemaal vaag wat je nu eigenlijk precies wil uitgezonderd je laatste reply.

--- Update ---

Je kunt ze dus NIET formatteren maar wel weghalen, dan pas nieuwe windows partities aanmaken en die laten formatteren.
 
Okee misschien dat het een beetje begrijp, als ik de w7 opstart dan druk ik op installeren en en druk op geavanceerde en vanaf daaruit kun je ee partitie weghalen.
 
4c6ce5eea0c71-schoneinstallatiestap7.jpg



Zodra je dus bij de nieuw-installatie bovenstaand scherm krijgt, klik dan op Stationsopties (geavanceerd).

Daarmee krijg je de beschikking over diverse gereedschappen om de HD te kunnen bewerken.
 
20160313_215334-800x450.jpg

Ik ben naar de geavanceerde installatie gegaan, er staat geen ene station.
Er staat : er zijn geen stations gevonden. Klik op stuur programma laden als u een stuurprogramma voor massa opslag wilt laden voor de installatie.
Wat moet ik nu doen:huh:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan is de fixmbr niet goed uitgevoerd.
Krijg je die grub als je boot?
In schijfbeheer die partities al geprobeerd te verwijderen?
 

Ik heb een video gemaakt overde probleem.
Ik ga een video maken over dat ik de bootmbr ga uitvoeren.
Zodat het duidelijk te zien is.

--- Update ---


Ik heb een video gemaakt dat ik de bootmbr aan het uitvoeren ben
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je boot van de installatie DVD en als het eerste scherm er is, kies voor Repareer PC.
Dat staat links onder in het blauwe scherm.

Windows gaat eerst zoeken en als windows er niet uitkomt klik in het nieuwe scherm op Opdrachtprompt.

Vervolgens voer je dan de handelingen uit zoals @Nicj56 heeft aangegeven:

bootrec /fixmbr
bootrec /fixboot


Wellicht helpt dit wel, en dus beter dan eerdere oplossing.
 
Dit is een topic dat is begonnen in 2015. Daarna halverwege 2016 weer gestopt en nu weer opgepakt? Misschien is het raadzaam een nieuw topic aan te maken en op die manier helderder te krijgen wat nu exact het probleem is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan