• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Hoe komt er ineens vlek linksonder op Lenovoscherm laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

georgb

Nieuw lid
Lid geworden
13 dec 2013
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Ik heb vorig jaar september 2018 een splinternieuwe Lenovo laptop gekocht en nu open ik hem vorige week en zit er ineens een gekleurde vlek linksonder in mijn scherm. Ik naar de Mediamarkt om hem te laten repareren omdat er nog garantie opzit en daar zegt men dat er een scheurtje in het scherm zit en dat ik hem te hard schoongemaakt heb of dat ik er iets tussen gevouwen heb? Ik ben er super zuinig mee en heb dit ook beslist niet gedaan! Er is ook totaal geen beschadiging te zien aan het zachte buitenscherm en ik krijg het idee dat men mij ten onrechte beschuldigd van iets wat ik beslist niet gedaan heb. Hij zou opgestuurd worden en ik zou wel horen hoe of wat? Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt of weet iemand wat de oorzaak van de vlek kan zijn?
 
1e jaar geeft de verkoper de garantie, 2e jaar de producent.

En Mediamarkt moet aan kunnen tonen dat jij het hebt gedaan wat onmogelijk is, op je strepen blijven staan.
Aan de andere kant, een scheurtje ontstaat niet zomaar of er moet veel spanning op het scherm staan maar dan zou het al eerder zijn gezien.

Vrees met grote vreze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan