• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe lang duurt een studie tot c# programmeur?

Binnen hoeveel jaren kan ik een goede C# programmeur worden met 2 a 3 uren studeren p.d.?

  • 1 jr

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2 jr

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3jr

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4jr

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5jr

    Stemmen: 2 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
Status
Niet open voor verdere reacties.

angelaC#

Nieuw lid
Lid geworden
3 aug 2017
Berichten
9
Waarderingsscore
2
Hoi hoi ik ben Angela:rolleyes: 30jr.
Ik wil heeeeeeeeel graag programmeur worden. Ik moet het doen zonder leraar en gebruik het progr.VS 2017 C#.

T een hele uitdaging (toch best pittig zonder hulp)

Ik hoop dat jullie me soms willen helpen als ik er ff niet meer uitkom. Ik leer wel snel (bij uitleg:)
 
Welkom op het forum, AngelaC#.

Ik heb je vraag verplaatst van Stel je voor naar het forumonderdeel Programmeren.
Het onderdeel Stel je voor is namelijk alleen bedoeld om je voor te stellen, niet om vragen te stellen.
 
Daar kun je niet zoveel over zeggen. Het ligt er maar net aan op welk nivo je wilt kunnen programmeren, hoeveel programmerkennis/ervaring je al hebt, hoe snel je nieuwe dingen oppakt, hoeveel lol je eraan beleeft, etc. Leeftijd zit sowieso al niet mee, op je dertigste doe je er een keer zo lang over om iets te leren als op je twintigste.
 
De meeste, echt goede programmeurs, beginnen op jonge leeftijd al (vaak al voor hun 10de). Daarnaast is aanleg in het vak een vereiste om het goed te leren.

Als laatste denk ik persoonlijk dat het lastig is zonder een studie, en dus ook diploma's, om aan het werk te komen. Tijdens een opleiding leer je breder naar programmeren kijken. Leer je de structuren en opbouw van de code kennen.

Mocht je de mogelijkheid hebben dan zou je kunnen kiezen voor een thuisstudie bij een opleidingscentrum.
 
Nou nou behoorlijk negatief zijn jullie.
Maar dat neem ik jullie niet kwalijk mbt jullie mij niet kennen :). Ik ben tussen een andere studie door altijd wel bezig met coderen (simpele)website s maken ivm mn 2 eerste exen programmeurs zijn. En mijn iq is 134. Dus leren gaat mij heel makkelijk af (gelukkig).

Ja toen ik 10 was waren er nog niet in elk huis een pc hahaha duzzz dat is een vreemde opmerking.

Enigste wat ik zoek is een plek waar ik met vragen terecht kan thats it.

Ik heb sws al mini programmatjes geschreven.. in C++ en in C#.

Bedankt voor de niet erg motiveerde feedback
 
Och, een hoog IQ is absoluut geen garantie voor succes in het leven. Eerder het tegenovergestelde. Het zegt ook weinig over je vermogen jezelf nieuwe vaardigheden eigen te maken, of om goed (en juiste) beslissingen te kunnen nemen. Verder is programmeren vaak teamwerk, iets wat mensen met een hoog IQ vaak helemaal niet ligt.
 
Nou nou behoorlijk negatief zijn jullie.
Bedankt voor de niet erg motiveerde feedback
Zie alleen maar realistische antwoorden, vrees dat je zelf er nog negatief tegen aankijkt.

En als een hoog iq hebt pak je gelijk de zaken aan om het te worden, tijd doet er dan niet toe, wat je eraan kunt besteden.
Programmeren in C# - Dirksen Opleidingen
Was toen ik er diverse elektronica cursussen, uit interesse, deed vrij goed, maar dat was vorige eeuw.
 
Och, een hoog IQ is absoluut geen garantie voor succes in het leven. Eerder het tegenovergestelde. Het zegt ook weinig over je vermogen jezelf nieuwe vaardigheden eigen te maken, of om goed (en juiste) beslissingen te kunnen nemen. Verder is programmeren vaak teamwerk, iets wat mensen met een hoog IQ vaak helemaal niet ligt.

Omg ik ben een uber optimist ik vindt jouw zeer pessimistisch en waarom vondt je het nodig om iemand eigelijk de grond in te trappen? Mijn eq is ook hoog dus veel 'echte vrienden'. Jij wilt mij demotiveren, maar ik moet hier eerlijk gezegd om lachen. Ik bespeur wat jaloezie. Je hoort juist elkaar te motiveren! Ik noemde mijn iq alleen mbt er gezegd was dat ik te uhum oud was om snel te leren. Niet om op te scheppen, zoals jij blijkbaar denkt. Jeetje ik dacht dat dit een positief forum was. Ach ja de basis ken ik al (mezelf jaja aangeleerd). Ik kan trouwens zo n studie niet betalen (mijn 14 jarige katkind is na 4 maanden strijden dit jaar overleden en daar is mijn geld aan opgegaan, totaal geen spijt) dus leer ik alles via microsoft etc. Met het VS 2017 programma.

Hoe oud ben jij als ik vragen mag? Want jouw onschrijving was best beledigend ivm ik super sociaal en gelukkig gezien mijn 'oude' :) leeftijd een mega geheugen heb.

Ik hoop dat ik van jouw een reply krijg ;-) (ik type dit met een bigg smile hoor mij krijg je niet snel boos..zo niet gezellig
 
Zie alleen maar realistische antwoorden, vrees dat je zelf er nog negatief tegen aankijkt.

En als een hoog iq hebt pak je gelijk de zaken aan om het te worden, tijd doet er dan niet toe, wat je eraan kunt besteden.
Programmeren in C# - Dirksen Opleidingen
Was toen ik er diverse elektronica cursussen, uit interesse, deed vrij goed, maar dat was vorige eeuw.
 
Nee echt ik ben zo niet negatief .. ik heb ook absoluut geen negatieve vrienden. En ik ben al een jaar ermee bezig en heb nezelf al veel geleerd en mini progr. Geschreven.

Ik doe en kan dit juist omdat ik een realistische optimist ben:).. en het is leuk dat je tot ? jaar jezelf kan ontplooien en eerlijk.. je hebt geen diploma s nodig als je heel goed bent (mijn ex verdient 13.000 en geen diploma en mag zelfs ook gewoon thuis werken van zijn werkgevers);)

Mag ik vragen hoe oud jij bent?
Ik krijg een beetje het gevoel dat ik hier de oudste ben .. :rolleyes:
 
Sorry hoor, maar nu ga je echt te ver. Ik heb alleen serieuze antwoorden gegeven. Niet negatief, niet pessimistisch, niet beledigend, en ik trap je al helemaal niet in de grond. Dat je dat zo ziet, is echt jouw probleem. Je krijgt blijkbaar niet de antwoorden die je wilt horen, en dan ga je maar wat wild om je heen meppen? Triest.
 
Als jouw doorzettings vermogen ook zo is dan gaat het vast wel goed komen :)

Yeahh iemand die gewoon chill gezellig normaal reageert. Jes ja ik zocht alleen een plek voor als ik er ff niet uitkom ivm de studie s belachelijk duur zijn en als je de logica van programmeren dan ben ik toch ok bezig.

En sws ik heb mijn spaargeld aan mijn poezenkind uitgeven zodat ze na 14jaren het allerbeste ziektebed heeft gehad en 4 maanden pijnloos heeft genoten en daarna was mn hart wel gebroken.. nu nog.

Ik ga gewoon gemotiveerd verder met de gratis lesstof en visual studio.

Ps iq vertelde ik puur om duidelijk te maken dat mijn geheugen nog net als een 20+ is niet om stoer te doen.

Fijn weekend nog :)!
 
Sorry hoor, maar nu ga je echt te ver. Ik heb alleen serieuze antwoorden gegeven. Niet negatief, niet pessimistisch, niet beledigend, en ik trap je al helemaal niet in de grond. Dat je dat zo ziet, is echt jouw probleem. Je krijgt blijkbaar niet de antwoorden die je wilt horen, en dan ga je maar wat wild om je heen meppen? Triest.
Nou nou Pardon wat reageer je boos 'ik ga te ver' etc. Ik ga hier niet op in. Beetje kinderachtig. Nou ik wordt zo verwacht op een gezellig wijn feestje. Ik ga nog ff een mini programmatje schrijven. En ik wens jouw een fijn weekend toe. (Niet zo snel boos zijn dat is niet goed voor je en dat geeft stres, okido! :) )
 
Oja dankjewel voor de link nog. De prijzen hier vallen nog te doen.. maar dat wordt volgend jaar (nieuw spaargeld ;-) )

Alleen ken ik C# dan hopelijk vloeiend en de opleidingen daarna zijn wel 1 a 2 duizend (best duur toch?)

En het is ook wel een uitdaging voor mezelf om het zonder opleidingen een redelijke goede programmeur te worden :)

Fijn weekend! :)
 
Ps 'om me heen meppen' en "ik' ben triest sorry dit is komisch maar ik neem het je noet kwalijk ivm jij mij niet kan zien of kent.

Lees ff mijn feedbacks, ik leg alleen gezellig uit hoe mijn situatie is en hoe ver ik ben en wat ik hoop te verwachten hier. Waar ben ik volgens jouw dan 'om me heen aan het meppen of triest bezig?' Stay positive;) groetjes
 
Een goede programmeur is nooit klaar met studeren. Maw. Begin met je studie, ga solliciteren. Krijg je een baan, dan zal snel blijken hoe goed je bent en blijft.
 
Vraag mij af wie die iq test heeft uitgevoerd.
 
Als je de basiscursus van 5 dagen volgt: MOC20483 heb je een redelijke basis om te starten. Daarna zul je met projecten je kennis moeten uitbreiden. Meestal kost het je toch wel 2-4 jaar fulltime ermee werken om het niveau van goede programmeur te bereiken. Je blijft gedurende je hele werk bijleren en van elke fout/uitdaging die je tegenkomt leer je weer meer.

Ga gewoon met wat programmeer projecten aan de slag, bedenk bijvoorbeeld voor jezelf een nuttige applicatie die je wilt maken en maak die. Maak het jezelf daarbij niet te makkelijk, je leert vooral van de uitdagingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan