• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe maak ik een achtergrond in een filmpje

Status
Niet open voor verdere reacties.

braband

Vaak hier
Lid geworden
30 sep 2011
Berichten
664
Waarderingsscore
0
Hallo beste forumleden!

Wat is een goede software om een andere achtergrond in een filmpje te maken!
En gaat dit met windows moviemaker?
 
Het zou in Windows Movie maker moeten kunnen, zie de uitleg er over.
Maar ik weet niet of dit is wat jij bedoelt.

Hoe de achtergrond in Windows Movie Maker wijzigen

Het creëren van verschillende achtergronden titel in Windows Movie Maker gaat een lange weg naar het verbeteren van de visuele kwaliteit van een film . U kunt achtergronden voor uw titel of credits film sectie veranderen, net zo gemakkelijk als u een van uw eigen films te bewerken . U kunt uw eigen artistieke achtergrond met behulp van digitale imaging software te creëren . U kunt ook gebruik maken van een foto die u wilt of een pre-made achtergrond te gebruiken als uw image credits dia filmtitel dia of selecteren . Instructies
Open Windows Movie Maker 1 . Klik op " File " en " Import Media . " Selecteer de afbeelding die u hebt gemaakt in uw digitale imaging software of kies een andere afbeelding door te klikken op de knop "Bladeren" . Klik op "Import" en wacht op de afbeelding om te verschijnen in het bovenste venster centrum import . Kopen van 2

Selecteer de " Story Board "-knop van het midden van het venster . Sleep de geïmporteerde afbeelding uit het venster bovenste invoer aan het begin of het einde van het verhaal bord - . Afhankelijk van waar in de film die u wilt dat de afbeelding verschijnen

Klik 3 op de " tijdlijn "-knop in het midden van het venster om het te veranderen van het story board oog op de tijdlijn weergave . Klik op de afbeelding op de tijdlijn en sleep deze naar rechts of links om de tijd de achtergrondafbeelding wordt weergegeven in de film uit te breiden of te verminderen .
4

Selecteer de " Titels en Credits " optie uit het taken beschikbaar zijn in het deelvenster bovenste venster . Kies " Voeg titel aan de Selected Clip " of " Credits toevoegen aan de geselecteerde clip . " Wacht tot het tekstvak te verschijnen en schrijven in uw titel of kredietinformatie . Klik op ' Gereed '.
5

Speel de video om ervoor te zorgen dat het speelt zoals u dat wilt . Maak tijdlijn aanpassingen indien nodig .
 
Hier gaat het om een stukje film , Als je bijvoorbeeld een titel erin zet en dan een ahtergrond voor de titel!
Ik heb bij movie maker gekeken maar dat gaat niet! Voor de hele film en dat bedoel ik!
En je moet dan zelf natuurlijk in beeld blijven!
 
Oke jammer dat het niet is wat je zoekt.
Voor de rest ken ik geen andere programma`s.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan