• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Hoe nokia verder met internet verbinden ?

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Heb een nokia via pc suite met het net verbonden zo lijkt het (one touch acces). In netwerk centrum staat die er als tweede verbinding bij. De eerste (gewoon kabel) verbinding geeft dan aan dat geen internet toegang meer heeft, maar hij staat nog wel weergegeven dus. Denk doe optie nieuwe verbinding maken, krijg dan een lijst waar de nieuwe nokia verbinding ook in voor komt (plus nog wat andere eerder pogingen van verbindingen die ik ooit heb proberen te maken) Kies dan de relevante nokia verbinding. Krijg dan een venster waar ik een naam kan invoeren (die er al staat, vraag niet hoe, en welke, maar dat was de bedoeling volgens mij, dus dat zal wel goed zitten), en een wachtwoord, geen idee welk wachtwoord dat dan moet zijn, vul maar wat in, krijg later , wat wel te verwachten is, dat de verbinding , is mislukt. Zoals u/je waarschijnlijk wel door hebt, heb ik amper een idee wat ik aan het doen ben. Misschien dat ondanks dat, voor iemand toch hier één en ander uit te ontwarren valt.
 
Kan om mij verwijderd (voor het zelfde) , bij deze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan