• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Hoe stel ik Windows Backup in (in Windows 10)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat porrelaar schrijft lijkt me heel logisch.Ondersteuning krijg je of niet.
Als er word gezegt back-up tool houd op met bestaan,ja heeft niks te maken met fora van MS te maken!
Linux xxxx is ook verval datum op,ja ook geen ondersteuning meer....weet je dit niet Swaken?Toch ook niks met fora te maken?
Gans dat betoog hierboven heeft in miijn ogen niks te maken met het woord ondersteuning!
Er zijn nu eenmaal mensen als ze foute info geven,zich toch proberen eruit te lullen!Zielig is het....
Mvg
 
Als er word gezegt back-up tool houd op met bestaan,ja heeft niks te maken met fora van MS te maken!


Tja dan maakt Microsoft uitzonderingen hé . De ene kan nog systeembackups maken en de andere niet , na de laatste Build !
Mag ik weten waar het woord betoog op slaat ?

Linux xxxx is ook verval datum op,ja ook geen ondersteuning meer....weet je dit niet Swaken?Toch ook niks met fora te maken?

Je bent niet verplicht je vraag online bij de support van Microsoft te stellen hoor, er is ook een telefonische support hoor , maar dan zullen je supportkosten aangerekend worden . Maar er word geen telefonische support geleverd als je windows voorgeïnstalleerd werd !
Canocical , de maker van Ubuntu die levert ook technische telefonische support hoor .
 
Volgens mij is er over dit onderwerp al genoeg gezegd op een normale toon die bij het NCF past, dus Swaken, ik zou hier maar geen tijd meer aan verspillen. Mij is het in ieder geval duidelijk.
 
Lees dit ook even als voorbeeld van wat Microsoft verstaat onder (stoppen van) ondersteuning: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/13853

@porrelaar wil je daar nog eens gaan lezen aub ?
En wil je mij dan wat meer uitleg geven wat Microsoft juist bedoelt met in dit geval windows 7.

"
Ondersteuning voor Windows 7 RTM zonder servicepacks is beëindigd op 9 april 2013. Zorg dat u Windows 7 Service Pack 1 installeert, zodat u ondersteuning en updates blijft ontvangen.
"
Ik lees daar ondersteuning en updates blijft ontvangen .
 
Voor Windows 7 geldt dat Service Pack 1 geïnstalleerd moet zijn. Alleen dan krijg je nog beveiligingsupdates voor Windows 7 tot 14 januari 2020.
De Mainstream Support (gedurende welke je ook verbeteringen en nieuwe functies krijgt) is voor Windows 7 al ruim 3 jaar geleden gestopt: op 13 januari 2015.

Ik snap heel goed dat er bij sommige mensen verwarring ontstaat over de woorden 'support' en 'ondersteuning'. Wat wordt daar nu mee bedoeld? Krijgt een product ondersteuning of krijg ik ondersteuning? Is dat hetzelfde of zit daar verschil tussen?

Wanneer een programma of product niet meer wordt ondersteund, betekent dat dat er geen verbeteringen en ook geen beveiligingsupdates meer voor zullen komen.

Daarnaast kan de maker van een programma of besturingssysteem individuele hulp (support!) bieden aan de gebruikers van zo'n programma of besturingssysteem. En ja, dat is toch iets anders.
Op het Microsoft forum kun je momenteel nog vragen stellen over Windows 7 en 8.1, en dan word je geholpen door medewerkers van Microsoft. Je zou zo denken dat die hulp in ieder geval zal blijven bestaan totdat ook de extended support (verlengde ondersteuning) is afgelopen voor Windows 7 en Windows 8.1. Maar nee, vanaf juli 2018 (ja, dat is dus volgende maand al!) stopt de hulpverlening van medewerkers van Microsoft op het forum van Microsoft voor de forumonderdelen Windows 7 en Windows 8.1.

Die forumonderdelen Windows 7 en Windows 8.1 zullen wel blijven bestaan, maar je zult daar geen hulp meer krijgen van medewerkers van Microsoft. Hulp op dat forum zul je dan enkel nog krijgen van gewone leden zoals jij en ik.
De topics op die forums zullen nog wel gemodereerd worden door Microsoft medewerkers (om discussies in goede banen te leiden), maar de Microsoft medewerkers zullen zelf geen oplossingen meer bieden.

Hoewel Windows 7 nog wel ondersteuning in de vorm van beveiligingsupdates krijgt tot 14 januari 2020, zal de support/hulp van medewerkers van Microsoft aan individuele gebruikers via het Microsoft forum volgende maand al stoppen. Ik geef toe dat zo'n beslissing moeilijk te begrijpen is.

Bronnen:
https://www.security.nl/posting/565597/Microsoft+stopt+ondersteuning+Windows+7+en+8_1+op+eigen+forum
De bekendmaking van deze beslissing door Microsoft: https://answers.microsoft.com/en-us...icrosoft/b1f5c5a4-7d66-4579-83bf-2b6ba599baaa
 
Wat ik hiervan begrijp is dat ik Windows Backup beter niet kan gebruiken Ik heb naar alternatieven gekeken. EasyUs wordt veel aanbevolen. Helaas geen Nederlandse versie. Bij het gebruik liep ik toch vast nadat ik er veel tijd in gestopt had. Is er een goed programma in het Nederlands?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan