• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Hoe veilig is Internet Explorer nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vermoed dat het e.e.a. met plugins te maken heeft?
Ik ben recentelijk van Chrome overgestapt naar Edge (reden : Chrome deed regelmatig 'vreemd' ondans dé-installatie en herinstallatie) en tot nu toe geen problemen met Edge (ook geen snelheidsissues)
 
Zo te zien in de link van Abraham54 is de ING de enige bank die IE niet ondersteunt. Zeer vreemd.

Alle veranderingen wil abosluut niet zeggen dat het verbeteringen zijn. Dit beleid van ING is dus absoluut geen verbetering.

Ik leer de ouderen (bejaarden) zeker die ING hebben nu om te gaan met Firefox. De meeste mensen kunnen deze verandering wel aan. Maar ja het is iedere keer maar weer wat nieuws waar ze aan moeten wennen.
 
Dat kun je helaas weinig aan veranderen.
Hopelijk kunnen ze allemaal wennen aan Firefox.
Anders toch Edge laten proberen.
 
Ik vermoed dat het e.e.a. met plugins te maken heeft? tot nu toe geen problemen met Edge (ook geen snelheidsissues)

Ik gebruik eigenlijk geen plugins, alleen een adblocker.
Maar toch merk ik veel verschil in snelheid.
Maar ik weet niet wat voor snelheid jij gebruikt?
Ik zelf heb een 50 mbit pakket.
 
Ik gebruik eigenlijk geen plugins, alleen een adblocker.
Maar toch merk ik veel verschil in snelheid.
Maar ik weet niet wat voor snelheid jij gebruikt?
Ik zelf heb een 50 mbit pakket.

Welke adbloacker gebruik jij dan?
Juist dor het gebruik van een goede adblocker zoals uBloclk Origin er geen daling maar juist sneller geïnternet moet kunnen worden, doordat advertenties geblockt worden.
Ik merk dan ook geen enkel tempo verlies.
De snelheid zelf van de verbinding heeft er weinig mee te mmaken - want ben ik bij mijn zus in Duitsland met maximaal 16 MB downloadsnelheid (adsl) gaat het internetten zelf net zo snel als met mijn verbinding.
 
Ik gebruik ook Ublock Origin.
Maar ik moet wel zeggen nadat ik vandaag Edge weer heb uitgetest, dat hij vandaag wel snel werkt.
Maar mogelijk dat Chrome voor mijn gevoel elke keer sneller was en dat ik daarom ben blijven denken dat Edge nog steeds traag werkt.
 
Over Adblockers gesproken, is Ghostery en Adblock ook geen optie voor Chrome en Windows 10?
 
Over Adblockers gesproken, is Ghostery en Adblock ook geen optie voor Chrome en Windows 10?
Wat heeft dit nog met de veiligheid van Internet Explorer en ING of banken te maken?
 
Adblock en varianten gebruiken meer processortijd en werkgeheugen dan uBlock Origin!

Ghostery is iets voor de meer ervarene gebruikers, ik denk dat een gewone gebruiker er niets van begrijpt.

En het staat los van de browsers die banken hebben goedgekeurd.
 
Lid jockers, mijn vraag heeft inderdaad niets met veiligheid enz. te maken, maar ik reageer alleen op de opmerkingen over adblockers.
Abraham 54 bedankt voor de reactie en uitleg.
 
maar ik reageer alleen op de opmerkingen over adblockers.

Ik gebruik zelf al jaren met plezier Ublock origin.
Ik gebruikte altijd Ghostery maar die blokkeert alle advertenties behalve van bedrijven waar hun weer geld voor krijgen. Dus dan heeft een adblocker als Ghostery ook weinig zin.
 
Veiligheid heeft ook te maken met een stukje welbevinden. Dat is met het gebruik van internet niet anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan