• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe verwijder ik Bing in Chrome? (tabblad Bing verschijnt ongevraagd bij het zoeken)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snakepit

Nieuw lid
Lid geworden
10 mei 2021
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hallo,
Sinds enkele dagen heb ik gemerkt bij het zoeken op Google via Chrome dat even later een tabblad erbij komt van Bing die de betreffende zoekactie ook doet. Ik wil dit niet. Het gebeurt ook als ik Edge gebruik. Het ligt aan een extensie heb ik gezien. Ik heb 'm als bijlage toegevoegd.
Ik heb overigens mijn virusscanner (trendmicro) laten draaien, antimalware gedaan en het probleem heb ik nog steeds.
Wie kan mij helpen?
 

Bijlagen

  • extension.jpg
    extension.jpg
    30,7 KB · Weergaven: 7
Hallo,
Je kunt via de instellingen zoekmachines beheren. Maar als het door die extensie komt weet ik niet of het dan ook aan te passen is.

Waarvoor gebruik jij die extensie?
Je zou ook Chrome eens kunnen resetten.

 
Ik gebruik die extensie niet, hij verschijnt gewoon. En dat heeft te maken met Bing. Het maakt niet uit welke browser ik gebruik, Chrome , Edge ; als ik iets zoek, verschijnt er even later ongevraagd een tabblad Bing met dezelfde zoekfuncties. Dit had ik voorheen niet. Ik heb van alles geprobeerd, ook die extensie te verwijderen maar het komt gewoon terug. Ook via instellingen heb ik de zoekmachines verwijderd en komen gewoon terug. Hebben jullie nog tips?
 
Ik gebruik die extensie niet, hij verschijnt gewoon. Hebben jullie nog tips?
Dan Chrome en Edge resetten, ben je de extensie ook kwijt. Waarschijnlijk heb jij rommel binnen gehaald.
Ook kun je eens met Adwcleaner scannen.
 
Nu ik dit lees, herinner ik me dat ik dat vorige week ook had . Nu nog eens geprobeert te reproduceren. Ik zie het nu niet gebeuren.
zou het kunnen zijn dat het aan de site ligt die je bezoekt? Maw dat deze site de zoekmachine Bing pushed?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan