• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe vind ik mijn discussies/berichten terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naxiz

Android freak
Lid geworden
18 apr 2009
Berichten
19.551
Waarderingsscore
0
Je wilt kijken wat de reacties zijn op je gestarte topic, alleen je kan hem niet meer terugvinden!
Of je had ergens iets handigs gezien, alleen was vergeten de link te kopiren of bij je favorieten te zetten!
Hoe vind je dat dan terug?
Alle subforums bij langs?
Nee, met de zoekfunctie van het NCF heb je alles in no-time terug!

Hoe zoek ik dan?

1. Klik in de menubalk van het NCF op Zoeken (de menubalk is die balk bovenin met Gebruikersinstellingen, Registreer, Weblogs enz.)

2. Kies in het uitklapmenu voor Geavanceerd zoeken

55118395.png


3. Nu kan je geavanceerd zoeken, dit betekent dat je op zowat alles kunt zoeken, zoals datum, gebruikersnaam, aantal reacties enz.
Dat scherm ziet er zo uit:

zoekent.png


4. Nu, om de door jou gestarte topic te zoeken, moet je wat informatie hebben, als voorbeeld neem ik mijn topic over Trackmania

Je mag zelf weten wat je allemaal invult, weet je alleen de topicstarter, voer je die naam in bij Gebruikersnaam en klik je op Nu zoeken

Let op: hoe meer (geldige) informatie je invult, hoe minder resultaten, dus je hebt dan sneller de goede topic tepakken!

5. Ik zoek dus mijn topic over Trackmania, en ik heb de volgende informatie:

Topicstarter: Louisdji
Datum: Gisteren of eerder
Trefwoorden: Trackmania
Subforum: Games

Voer alle informatie in, en klik op Nu zoeken, je krijgt nu:
- Alle topics die gestart zijn door Louisdji
- Met een datum van gisteren of eerder
- Met Trackmania in de postst
- In het subforum games


Mijn scherm ziet er zo uit:

ingevuld.png


Let op:
Om te zoeken op discussies die zijn gestart door een gebruiker:
Onder de gebruikersnaam Zoek discussies die gestart zijn door deze gebruiker kiezen!

Veel succes! :)
 
O Louisdji - wat doe jij dat moeilijk............
Je klikt met rechts op je naam en dan kies voor openen en dan kom je op je eigen profiel-pagina





Daar klik je op de tab Statistieken:





Vervolgens klik op Zoek alle discussies die gestart zijn door Louisdji en dan volgt dit:





Dit is toch echt de makkelijkste weg!
 
Ja oke, maar ik bedoelde dit eigenlijk meer voor als je iets gezien had en het niet meer kan vinden...
Ik heb een beetje het verkeerde voorbeeld genomen
 
Voor kort geleden is de manier van Abraham de beste/snelste. Zeker je eigen topics.

Algemene search van bijv maanden/jaren terug is de manier van Louisdji beter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan