• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Hoe werkt synchroniseren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

loe$

Vaak hier
Lid geworden
31 aug 2005
Berichten
942
Waarderingsscore
1
Goedenavond,
Bij een Microsoft 365 abonnement kan ik cloud opslag krijgen.
Ik vraag me af hoe synchroniseren werkt?
Als ik een kopie (of de gewenste mappen) van mijn telefoon synchroniseer en vervolgens verwijder ik bestanden van mijn telefoon, ben ik dan bij de volgende keer synchroniseren deze gegevens ook kwijt in mijn cloud opslag?
 
Standaard worden er geen bestanden gesynchroniseerd naar een telefoon, alleen de bestandsnamen worden weegregeven Op het moment dat je het bestand gaat gebruiken wordt het pas gedownload. Je kan echter wel mappen of zelfs de hele Onedrive "Offline beschikbaar" maken. Dan staan ze wel fysiek op je telefoon.

Verwijderen op je telefoon betekend dat ze ook op de server in een "vuilnisbak gezet worden", waar je ze voor, ik dacht, 30 dagen kan terughalen. Je kan de ruimte van bestanden die echt op je telefoon staan wel weer terugwinnen Door "Offline beschikbaar" weer uit te zetten. Dat kan per bestand of map.
 
  • Leuk
Waarderingen: loe$
niet perse ik gebruik 0nedrive niet maar als onedrive een beetje op dropbox lijkt kan je per map instellen hoe je met dit soort dingen om wilt gaan
 
  • Leuk
Waarderingen: loe$
In feite wel. Synchroniseren betekent dat je het gelijk maakt/stelt.
Dus verwijderen via welk apparaat dan ook is verwijderen van alles. Tenzij je dit zoals hierboven aangegeven anders inricht/oplost.
 
  • Leuk
Waarderingen: loe$
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan