• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Hoe werkt TP-Link?

Status
Niet open voor verdere reacties.

autron

Gevestigd lid
Lid geworden
3 aug 2016
Berichten
378
Waarderingsscore
2
Ik wil een wifi verbinding hebben voor mijn pc. Ik had de voorkeur voor een dongle, maar ik kwam in de MM, maar die man raadde me aan een TP-Link AC600. Dit ding moet met de cd geïnstalleerd worden, maar dan vraagt die om een adapter, maar met het zoeken kan die een adapter niet vinden. En dan houd het dus op en kan ik er niks mee? Nu heb ik wel adapters vanwege mijn vorige pc. Is dit nu iets anders dan een dongle?
 

Bijlagen

  • IMG_20200330_185759.jpg
    IMG_20200330_185759.jpg
    207,4 KB · Weergaven: 14
Ik denk dat jij het het zelfde moet doen als ik eerder met mijn Netgear WiFi receiver.
Dus je start de installatie zonder dat de TP-Link aan je PC verbonden is.
Zodra om het apparaat gevraagd wordt - sluit je de TP-Link aan!
 
Je moet dan wel de usb adapter kiezen die jij wilt installeren.
Maar je kunt ook hier de driver downoaden.

Ook vind je op de site van TP link een installatie video van jou product.
 
Je moet dan wel de usb adapter kiezen die jij wilt installeren.
Maar je kunt ook hier de driver downoaden.

Ook vind je op de site van TP link een installatie video van jou product.

Ik hoefde helemaal geen USB-adapter te kiezen bij de installatie van de Netgearsoftware, nadat erom gevraagd was de adapter in te steken en ik dat deed, was de herkenning meteen en ging de installatie verder.
 
Ik snap er niks van, het blijft maar vragen naar de adapter.
 

Bijlagen

  • tp.jpg
    tp.jpg
    81 KB · Weergaven: 11
Ik neem aan dat je hem erin hebt zitten?
Zo ja probeer dan eens een andere USB poort.
 
Ik heb hem in een andere usb poort gedaan, aan de voorkant. De driver is nu wel klaar met installeren en kon ik verdergaan, dan nog het netwerk en wachtwoord invoeren en hij doet het. Snelheid is nu veel beter.
Goed begin van de dag, mijn dank is groot. :mask:
 
Goed om te horen dat het toch is gelukt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan