• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe wordt volgore fb berichten bepaald ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

imkeren

MS Windows10 64 bit
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
1.290
Waarderingsscore
7
Telkens ik een nieuw bericht op FB plaats verdwijnt dit bericht vooraan en kan ik het zelfs meestal niet terugvinden, alhoewel er berichten vooraan verschijnen met een veel oudere ingave datum, wat is hiervan de oorzaak ?
 
Aarie,

De link die jij opgeeft lijkt me tricky en heeft te maken met Cookies ? Is dit zo ? En ja , het is de computer versie.
 
Nee die cookie melding moet je even accepteren, dit is op elke site verplicht en dan vindt je de informatie die ik bedoel.
Onder Facebook meest resent.
Je kunt na de tijd altijd even jou geschiedenis wissen mocht je dat fijner vinden.
 
Ik vind in de jou aangeboden link geen antwoord op mijn vraag : hoe komt het dat mijn bericht dat ik net plaatste helemaal niet terug te vinden is als ik FB opnieuw start, enkel véél oudere berichten worden chronologisch getoond ?
 
Dat zou je via een instelling moeten kunnen aanpassen. Vandaar mijn vraag of dit probleem voor jou computer of telefoon is.
 
Zou kunnen Aarle, maar dat helpt me niet vooruit ? Ik vind geen enkele instelling die ditn zou kunnen bepalen, jij ?

En ik melde reeds datn het over een computer gaat en niet over een smartphone.
 
Op mijn eigen tijdlijn vind ik ze uiteraard terug, maar als men gewoon inlogt en de berichten afloopt zijn ze niet te vinden. Ik zag trouwens zojuist in het nieuws dat FB de commerciële berichten wil gaan benadelen t.o.v. de andere berichten.
 
Dus dan wordt het er niet beter op?
Had je de beide linkjes nog door gelopen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan