• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoi

Status
Niet open voor verdere reacties.

allemaaldingen

Nieuw lid
Lid geworden
14 apr 2020
Berichten
13
Waarderingsscore
9
Ik ben allemaaldingen, ben 30 jaar oud en softwareontwikkelaar. Ik verwacht de komende maand tijd te veel te hebben en ben daarom op zoek naar mensen die mijn hulp kunnen gebruiken. Ik zou het ook tof vinden om zelf nieuwe dingen te leren.

Dit forum leek me daar een redelijke uitlaatklep voor, maar dat zal zich wijzen.

Groet!

allemaaldingen
 
Hoi allemaaldingen,

Iemand die verstand heeft van programmeren! Wat leuk, die kunnen we hier goed gebruiken. Van harte welkom!!
 
@allemaaldingen - we maken zo'n toffe entree niet vaak mee!
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.
 
Dankje @nlreiniernl ! Ik hoop dat we wat van elkaar op kunnen steken! Zo heb ik in C++ hartstikke 0 ervaring :)
 
Laatst bewerkt:
Oh van alles een beetje :) Op werk programmeer ik veel in javascript (met name front-end frameworks), java als back-end, en het noodzakelijke shell-scripten af en toe voor beheerwerk. Verder heb ik veel met tooltjes moeten werken die ieder hun eigen niche-taaltje hadden, dus dat is niet echt iets om over naar huis te schrijven.

Ik hobby vooral in haskell en python.

van school uit heb ik ook een rambam aan talen voor de kiezen gehad maar van de meesten daarvan is mijn kennis helaas verwaterd
 
Hallo Allemaaldingen,

Welkom hier op het forum!
 
Hoi en welkom bij het NCF..
Pred.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan