• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

hotmail: afmelden bij 1 adres en aanmelden bij ander. Telkens wordt msn geopend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lieve

Senior
Lid geworden
17 jun 2004
Berichten
3.869
Waarderingsscore
44
Sedert je niet meer van het ene naar het andere adres kan overgaan, doe ik "afmelden" om dan in het nieuwe scherm de inloggegevens van het andere adres in te vullen. MAAR als ik op 'afmelden' klik komt msn tevoorschijn, samen met het nieuwe aanmeldscherm. Msn opent zonder dat ik dat gevraagd heb. Kan ik dat ergens uitschakelen?
 
Het is blijkbaar geen gekend probleem :surrender
 
De vraag is dus "Hoe kan ik zorgen dat msn niet opent als ik afmeld bij outlook?"
 
Nog eens geprobeerd en vandaag was dit niet het geval. Raar. Hopelijk blijft het nu zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk dat jij hierop geen antwoord verkrijgt daar de meesten wellicht Hotmail niet meer gebruiken en overgestapt zijn naar outlook
ik heb dus de Messenger gewoon van de pc verwijderd destijds toen ik de overstap deed..
 
Het heet nu wel Outlook, maar mijn adressen blijven wel ...@hotmail.com.
En tot eergisteren was het zo dat na afmelden bij 1 adres het msn scherm opende. Nu blijkbaar niet meer; Gelukkig! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan