• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hotmail block

Status
Niet open voor verdere reacties.

herenboer sus

Nieuw lid
Lid geworden
9 nov 2017
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Een hacker ging met heel mijn adresboek lopen en verspreidde hiermee nep-mails zogezegd in mijn naam.

Heel mijn hotmail adres lag buiten strijd, kon niets meer ontvangen of versturen.

Deze toestand houdt nu al 2 maanden aan, ben uit "arremoe" een gmail adres gestart.

Wat mij nu zorgen maakt zijn de verloren emails van mensen die niets weten van die hacking.

Is er een manier om die "verloren mails" terug te downloaden m.a.w heeft hotmail of outlook een eigen postbus ?

Ik moet er bij vermelden dat ik die hotmail ontving via mijn outlook



Eigenschappen deze PC


Operating System :Windows 7 Home Premium 64-bit

CPU :Intel Core i5 2300 @ 2.80GHz 24 °C

Sandy Bridge 32nm Technology

RAM :4,00GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)

Motherboard :MEDIONPC MS-7707 (CPU 1) 23 °C

Graphics :MD20446 (1600x900@60Hz)

511MB NVIDIA GeForce GTS 450 (MSI) 33 °C

Storage :1863GB Seagate ST32000542AS (SATA) 22 °C

Optical Drives :TSSTcorp CDDVDW SH-S223C

Audio :Realtek High Definition Audio

Dank voor medewerking !
 
Als jij niet meer bij de mails kunt komen heb je weinig kans die te herstellen.
Zijn de mails verwijderd? Zo ja dan kun je ze waarschijnlijk niet meer terug halen.
Kun je nog wel in jou Outlook komen?
Kijk hier ook wat je moet doen als je gehackt bent, want hier staat nuttige informatie.
Mijn Outlook.com-account is gehackt
 
Zeer geachte moderator (aarie25)
Van harte dank voor uw accurate en snelle reactie. Ik neem uw advies mee bij mijn verdere plannen met de e-mails.
Dank u wel ofte mercikes !
 
Hopelijk valt er nog het 1 en ander te redden. Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan