• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

hotmailadres vraagt naar Child Control

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rouches

Nieuw lid
Lid geworden
22 jan 2014
Berichten
20
Waarderingsscore
0
Ik beheer een hotmail adres voor mijn dochter en heb waarschijnlijk ooit haar geboortedatum hiervoor ingegeven bij accountinstellingen. Nu raak ik niet meer op deze mail en komt vragen naar child control via opgeven mail die zou kunnen deblokeren. Wanneer ik dit doe krijg ik op ander e-mailadres wel link maar bij openen vraagt men gewoon opnieuw in te loggen wat uiteraard keer op keer geweigerd word. Weet iemand raad hoe ik terug in mijn mailbox kan? Alvast van harte bedankt!!!!
 
Kan het zijn dat jouw dochter een en ander veranderd heeft om dat e-mailadres echt privé te houden?
 
Heb je in bovenstaand beschreven geval gewoon de standaardprocedure "wachtwoord vergeten" gebruikt?
 
Weet iemand raad hoe ik terug in mijn mailbox kan? Alvast van harte bedankt!!!!

Je zou eens kunnen kijken of je het uit kunt zetten.

If you want to turn off the parental control on your child's contact list, please perform the following steps:

1. Login the parent account in http://fss.live.com.
2. Under the child's name, click Edit Settings.
3. Select Contact Management.
4. Tick the circle beside Child manages their own contact list.
5. Click Save.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan