• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost HP 6700 printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Heb in deze printer een NIET Hp patroon geplaatst, nu zegt hij telkens na een paar bladzijden dat ik het patroon moet vervangen, is dit beveiliging van HP? de patronen zijn van het merk Yanec.
5ac22be989d09-hp.jpg
 
Reset heb ik al gedaan geen effect, ga nu eens de full reset doen.
 
Soms helpt het om de firmware van je printer te updaten. Kijk eens of daar een nieuwe versie van is.
 
Nieuwe patronen bestelt, full reset gedaan, blijft hetzelfde, alhoewel er zeker nog inkt in het patroon is, afwachten wat het zal geven met nieuw patroon.
 
@fredjeh

Ik heb zelf een HP photosmart. Deze printer begint ook te zeuren over het feit dat het geen orginele cardridges zijn maar print wel.

Heb je ook een Action filiaal bij jouw in de buurt?
Ik koop mijn cardridges altijd bij de Action. Goedkoop en printen gaat prima.
Ik weet niet of alle Action filialen in Nederland deze verkopen maar het is het proberen waard!
 
@fredjeh: Freddy Nova schreef net dàt hij nieuwe patronen had besteld. En goedkoper dan bij alleeinkt.nl heb ik ze - ook na járen speuren op internet - nog niet gevonden.
 
Hebben ze bij de action patronen die de HP 932 vervangen?
 
Hebben ze bij de action patronen die de HP 932 vervangen?

Grote kans. Ik raad je aan er gewoon eens aan te waaien mocht je er in de buurt zijn. Voor mij is het een vast adres voor mijn Inkt patronen ;)
 
Vandaag de patronen ontvangen, probleem opgelost na plaatsen nieuwe patronen.
 
Heb je ook al een paar pagina`s geprint om te kijken of de melding weg blijft?
 
Kijk dat is mooi! Nu hopen dat het ook zo blijft.
 
Heb nog niet geprint, maar op het infoschermpje van de printer zijn alle patronen gevuld tot bovenaan.
 
Dan is het dus opgelost.
Ik zal dit topic dan ook op opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan