• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HP all in one pc 24-g020nd hdd naar ssd harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jongbloed

Nieuw lid
Lid geworden
24 mei 2020
Berichten
9
Waarderingsscore
2
Goedemorgen leden van NCF

Ik heb een all in one pc van HP
Nu zit er 1tb hdd in.
Samen met een i3 processor lekker traag.

Nu wil ik er SSD in doen.
Wie weet welke type harde schijf ik moet kopen?
Ik moest het eerst even uitvogelen van een kennis. Daarna gaat hij mij helpen met plaatsen.
 
Da's nog eentje met een klassieke 3,5" harddisk, veronderstel ik, dus daar zal je een bracket voor nodig hebben om een 2,5" SSD te kunnen monteren.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag je bericht staan in de notificatie ;) Model en type staat in de titel.
 
Da's nog eentje met een klassieke 3,5" harddisk, veronderstel ik, dus daar zal je een bracket voor nodig hebben om een 2,5" SSD te kunnen monteren.

Aah, ik zie het, Zo houdertje om de schijf mee vast te zetten?
En heb ik nog iets nodig van een verloopje ofzo?
Ik kan me voorstellen dat de aansluiting van HDD niet gelijk is met die van een SSD?
 
Voorbeeld van bracket KLIK HIER . Qua SSD kan je eender welk type/grootte gaan gebruiken, aansluiting is hetzelfde als de "oude" HDD.
 
Volgens mij zit er een 3,5" schijf in (KLIK HIER), kijk onder "vaste schijf". Om zeker te zijn kan je'm best eens open doen om te kijken en te verifiëren.
Waar zit je ergens, misschien iemand in de buurt die zo'n bracket in huis heeft om te testen.
 
Bedankt voor de bijdragen.
Ik snap jullie beiden wat betreft het formaat.
Echter zou het fijn zijn om zeker te weten welke maat schijf erin zit.

Als het echt niet lukt kan ik voor de zekerheid een bracket kopen met een kleinere schijf. Die brackets lijken me niet gek duur.

De pc waar het om gaat doe ik echt alles op.
Marktplaats. whatsapp, gamen, mailen, research, forums etc etc,
Daarom ga ik liever goed voorbereid naar die kennis toe.
Hij runt 1 van de grootste kringloopwinkels van Almelo en is dus best druk.
Zou dus lullig zijn om niet goed voorbereid naar hem toe te gaan. Dan steekt hij er tijd in terwijl ik bijvoorbeeld niet de goede onderdelen heb.
En dan zit ik ook met lege handen.
 
Kan je eventueel eens een foto hier posten. Is het vergelijkbaar met deze: KLIK HIER
 
Zoals je al zegt in bericht #8 best gewoon een bracket erbij bestellen (8 euro), dan ben je zeker. Ik ben vrijwel zeker dat je'm gaat nodig hebben.
Qua merk SSD is het puur een overweging prijs/kwaliteit/grootte. Ik zou alvast in dit toestel niet voor een dure pro-reeks gaan aangezien jouw toestel geen topsnelheden ondersteunt. Mooi voorbeeldje KLIK HIER.
 
Zoals je al zegt in bericht #8 best gewoon een bracket erbij bestellen (8 euro), dan ben je zeker. Ik ben vrijwel zeker dat je'm gaat nodig hebben.
Qua merk SSD is het puur een overweging prijs/kwaliteit/grootte. Ik zou alvast in dit toestel niet voor een dure pro-reeks gaan aangezien jouw toestel geen topsnelheden ondersteunt. Mooi voorbeeldje KLIK HIER.

Doe ik dat.
Is dit niet wat?
Klik hier
 
Voor huis/tuin/keukengebruik (lees: algemeen) is de QVO-reeks (andere technologie dan EVO) uiterst geschikt, voor gaming wordt deze afgeraden. Best zelf even ondervinden, heb zelf nog geen ervaring met QVO van Samsung KLIK HIER voor wat leesvoer.
 
Oke!
Maar ik speel enkel als spel minecraft op de pc.
Voor GTA en andere zaken ben ik al een jaar bezig met sparen voor een PS5
Ik mag aannemen dat minecraft er wel op draait toch?
 
Gaat sowieso werken.
 
Hoi hoi,

Bedankt voor de berichtjes,
Ik heb het besproken. Mijn kennis vroeg aan mij of het mogelijk was een M.2 SSD er in te doen.
Maar ik ben hier niet bekend mee,
 
Hoi hoi,

Bedankt voor de berichtjes,
Ik heb het besproken. Mijn kennis vroeg aan mij of het mogelijk was een M.2 SSD er in te doen.
Maar ik ben hier niet bekend mee,
Zijn bericht:

Kun je beter zeker weten! Want hoewel dit een goede ssd lijkt... De snelheid is "maar" 500mb/s terwijl de M.2 een snelheid van 3.500mb/s haalt! Het is maar wat je belangrijk vindt!

Hij volgt dit topic nu ook ;)
 
Dat zijn doorvoersnelheden en niet realistisch voor de werkelijke snelheid plus het feit dat er gaan aansluiting voor op het mobo zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan