• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HP All-in-one printer PSC 1410 series

Status
Niet open voor verdere reacties.

mansion

Junior lid
Lid geworden
20 okt 2009
Waarderingsscore
0
Ik heb bij de installatie van bovengenoemde printer per ongeluk de USB stekker in de computer gestoken voordat ik de printersoftware genstalleerd had. Het gevolg is dat ik wel kan printen maar niet scannen. Het lukt ook niet om de printer te de-installeren. Het handboek geeft voor dit probleem wel een oplossing maar het scherm dat te voorschijn zou moeten komen komt niet. Kent iemand dit probleem?

Wat moet je dan doen volgens de handleiding?

Bedankt voor je snelle reactie. Klein probleempje. Eigenlijk heeft mijn broer dit op zijn computer veroorzaakt en ik heb het niet kunnen repareren. Vrijdag ben ik weer bij hem en kom er op terug.

Het probleem is opgelost. In eerste instantie waren de problemen het zelfde. Er stonden rode kruisjes voor diverse dll files en er werd verwezen naar het HP Solution Center. Dat center was niet te vinden. Uiteindelijk heb ik van een HP download site de juiste software met drivers kunnen downloaden en nu werkt alles weer.
Toch bedankt voor je reactie.

Ik ben nieuw op het forum. Nu mijn probleem met de scanner is opgelost moet ik dan nog iets doen, bijvoorbeeld de hele sessie verwijderen? (ik zou niet weten hoe?)
--- automatische edit ---
Kennelijk kun je iemand bedanken. Ik dacht dat ik dat gedaan had maar aan de linker kant staat dat ik niemand bedankt heb.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat bedoel je met verwijderen?
Deze topic?
Nee, dat hoeft niet hoor!
De topic blijft staan zodat andere mensen er mischien nog wat aan hebben, maar je hoeft er niks aan te doen.

(natuurlijk is het wel netjes als je even zegt dat het is opgelost, dan gaan wij niet met oplossingen komen terwijl het al is opgelost, maar dat heb je gedaan!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan