• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HP ENVY 4522

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eva38

Vaak hier
Lid geworden
25 apr 2012
Berichten
674
Waarderingsscore
3
De printer geeft afwisselend melding":servicestation vastgelopen" en ook "printer is verkeerd afgesloten". Het servicestation beweegt wel en ik zie echt niet in hoe ik na jaren gebruik nu plots de printer verkeerd zou hebben afgesloten.
Print en scandoctor geeft geen oplossing. Bovenvermelde problemen worden zelfs niet vermeld.

Op het internet heb ik dit probleem wel vermeld gezien door gebruikers maar niemand had een oplossing gevonden. Zit er op dit forum een genie die wel een oplossing vind?
 
ik zie dat de helpdesk van HP "tijdelijk gesloten" is. Zelf heb ik goede ervaring met de helpdesk van Canon (per mail of per chat), dus wellicht afwachten. Ander advies: de printersoftware geheel de-installeren en opnieuw installeren (van dvd als je die hebt) of de software op de HP-website zoeken
 
Reeds volledig opnieuw geînstalleerd zonder succes. De garantie ie verlopen en dan is de hulp via de helpdesk maar zeer summier. Toch bedankt voor de moeite.
 
Je schrijft: de hulp is zeer summier, betekent dat dat je contact gehad hebt met hen? En wat was dat summiere advies? Volgens mij een onjuiste gedachte dat ze alleen helpen als er nog garantie zou zijn, maar misschien ben ik verwend met Canon: die vroegen daar niet naar.
 
Er wordt een keuze van mogelijke problemen aangeboden maar mijn probleem staat er niet bij. Zelfs als ik het vermelde probleem intik wordt het niet herkend. Misschien de volgende keer Canon aankopen......
 
HP geeft geen ondersteuning meer als het product uit de garantie is, zelf meegemaakt, heb toen een Canon aangeschaft die nu wel wat problemen geeft met het papier op pakken terwijl alles goed schoon is gemaakt, maar dat ding is 10 jaar oud en doet het verder nog prima.

Dit al geprobeerd? een hard reset.
 
heb je nu echt de software hier opgehaald of niet?
soms wordt online de software wel eens wat verbeterd in de loop van de tijd i.p.v. wat op je dvd staat. En heb je nu echt contact gehad per mail / app /of chat met HP ja of nee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan