• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HP Envy 5640

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erick

Gewaardeerd
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
1.359
Waarderingsscore
3
Hoi samen,

Mij HP Envy 5640 geeft om de zoveel tijd een foutmelding en ik krijg dan geen bestanden meer afgedrukt. Ik heb al geprobeerd om de spooler te wissen, maar dit lijkt niet echt te werken. Om telkens de printer te verwijderen en opnieuw te installeren, vind ik ook een omslachtige taak.

Iemand een idee hoe ik mijn printer fijn kan laten functioneren?
 
"Printer heeft foutstatus."
"Fout bij het afdrukken op HP Envy 5640 series."

Dat zijn de twee meldingen die zichtbaar zijn.

Speccy gaf de volgende info (ik weet niet hoe ik zo'n weblinkje moet maken?)

Operating System
Windows 10 Home 64-bit
CPU
Intel Core i5 7400 @ 3.00GHz 31 °C
Kaby Lake 14nm Technology
RAM
8,00GB Single-Channel Unknown (15-15-15-36)
Motherboard
Acer ATC-780 (U3E1) 27 °C
Graphics
S24F350 (1920x1080@59Hz)
Intel HD Graphics 630 (Acer Incorporated [ALI])
Storage
238GB INTEL SSDPEKKW256G7 (Unknown)
931GB Western Digital WDC WD10EZEX-21WN4A0 (SATA) 31 °C
Optical Drives
Slimtype DVD A DA8AESH
Audio
High Definition Audio-apparaat
 
je zegt dat je een foutmelding krijgt maar je vermeld deze niet !
om het printspooler probleem te verhelpen dien je de taken in de wachtlijst te wissen ..
klik rechtsonder in de taakbalk op de wachtlijst en vervolgens klik je dan de taken aan om deze te annuleren en te verwijderen ..je dient dus de wachtlijst leeg te maken ...
*het niet kunnen afdrukken van deze taken zou kunnen te maken hebben dat de printer of-line staat .
 
je zegt dat je een foutmelding krijgt maar je vermeld deze niet !
om het printspooler probleem te verhelpen dien je de taken in de wachtlijst te wissen ..
klik rechtsonder in de taakbalk op de wachtlijst en vervolgens klik je dan de taken aan om deze te annuleren en te verwijderen ..je dient dus de wachtlijst leeg te maken ...
*het niet kunnen afdrukken van deze taken zou kunnen te maken hebben dat de printer of-line staat .

De printtaken uit de lijst verwijderen heb ik gedaan. Meestal het eerste waar ik naar kijk.

Deze twee foutmeldingen (hierboven ook al eens genoemd overigens) verschijnen rechts onder bij de taakbalk:

"Printer heeft foutstatus."
"Fout bij het afdrukken op HP Envy 5640 series."

Preciezer dan dit wordt het helaas niet.
 
Heb je al wel een keer de drivers verwijderen en erop nieuw opgezet?
Omdat jij in jou eerste bericht aangaf dit niet steeds te willen doen.
 
Kun je met het register overweg en heb je nog andere HP software geïnstalleerd staan buiten die voor het apparaat ?
 
je zegt dat je draadloos print. Prop eens een netwerkkabel in de printer en dan in je router. Zo kan je testen of het dan beter werkt.
 
Die printer heeft wel geen Ethernet aansluiting zoals bij de oudere modellen toen er nog niet draadloos geprint werd .
Gevonden op de support van HP.
https://support.hp.com/be-nl/document/c04428741

En tijdens het installeren de antivirus tijdelijk uitgeschakelen , bekend probleem bij HP printers .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan