• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HP G62 recovery manager werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jou uitleg is zo meer dan duidelijk,
jammer dat er weinig opties zijn om het werkend te krijgen zonder illegale versie.
Maar als jij 23 euro uitgeeft kun je alleen een iso downloaden.
Maar daar kun je dan wel een back up van maken. Of bedoel jij het zelfde met een Windows dvd?
 
Zover ik begrijp is de ISO een volledige Windows versie. Of niet?
Die moet je alleen maar op een DVD bakken.
En daarna een backup (= copie) maken is natuurlijk al helemaal makkelijk.
perloc
 
Als jij voor 23 euro een OEM versie koopt dan kun je die volgens mij maar voor 1 computer gebruiken.
Maar ik ga er van uit dat je daar dan wel een back up van kan maken.
 
Velen vergeten bij aankoop van een laptop de gegevens veilig te stellen, foto nemen van sticker, rescue dvd te maken, vroeger kreeg je overal de cd of DVD erbij met daarbij de code, is allemaal verleden tijd, denk dat het enige dat je kunt doen is naar win 10 gaan, en zich een licentie aan te schaffen, hier al op het forum links gezien van Abraham54 voor iets van 5 euro.
https://www.rakuten.de/shops/fixsoftware/windows-10-97710025/
 
Ik las van de week een bericht waarin Emi aangaf dat het nog gratis kan.
Maar 5 euro is ook geen geld natuurlijk.
 
Ik heb de laptop weg gebracht en heb een leen mee gekregen.
Hij gaat kijken wat er nog aan te doen is.
 
Afwachten wat er uit komt dus.
Hopelijk is hij nog te redden voor weinig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan