• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HP Instant Ink bij aankoop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de TS5151 bekeken. Had hem alleen graag bij een grote zaak in de buurt gehaald ivm mogelijke service maar die zaak/webshop heeft bijna geen voorraad van de populaire modellen. Bol.com heeft hem wel (in het wit). Ik ga morgen nadenken of ik hem niet toch maar on-line moet bestellen.
 
Het gaat hard. Vrijwel elke redelijk geprijsde printer die ook redelijk beoordeeld wordt vliegt de deur uit en is vaak al niet meer leverbaar.
Ik ben van HP (Envy 6230) afgestapt omdat die je constant willen monitoren. Dat wil ik niet want die database zal ook wel een keer gehackt worden.
Ik wilde eigenlijk de Canon TS5151 maar alleen bij Otto was die nog verkrijgbaar.
Uiteindelijk, op hoop van zegen, zojuist maar de TS3451 besteld. Van € 79 voor € 55 bij Coolblue. Die zit in mijn omgeving dus bij problemen kan ik er mee naar de balie.
Voordeel is dat als hij niet bevalt ik niet al te veel geïnvesteerd heb.
Ik heb wel ook nog een extra set cartridges bij 123inkt besteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan