• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Hp laptop start niet meer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerjoy

Gewaardeerd
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
1.035
Waarderingsscore
3
Goedenavond. Ik heb een Hp laptop waar windows 10 op draait. De laptop ging spontaan uit en is niet meer aan te krijgen. Weet iemand wat ik hieraan kan doen om deze weer aan de praat te krijgen. Alvast bedankt.
 
HP heeft honderden modellen geproduceerd, niet handig om het volledige type op te geven?

Losgelate dedicated gpu is vaak een oorzaak, volledig stofvrij inwendig?
 
Ik neem aan dat hij op netstroom was aangesloten?
 
Hij was inderdaad op het netstroom aangesloten. Ik heb de laptop open gemaakt en deze helemaal schoongemaakt. Mijn buurman heeft dezelfde laptop, dus heb ik zijn adapter en accu op de mijne aangesloten en hem zo aan de praat proberen te krijgen maar hij gaat nog steeds niet aan. Wanneer ik op de aan uit knop druk om hem aan te zetten gaan de lampjes even branden en gaan dan gelijk weer uit. Aan de voorkant zijn er 2 oranje lampjes die als een code 2 keer knipperen. Misschien zegt dat jullie iets.
 
Zou je het type zoals gevraagd door Lange Pier nog even kunnen vermelden?
 
Het is een Hp EliteBook 8560p
 
GPU niet losgelaten van zijn flip board?

Al de eerste gebruikelijke manier geprobeerd? accu eraf, lader eraf poweswith een tiental seconden ingedrukt houden, lader er is weer proberen aan te zetten.
 
Ik heb dit allemaal geprobeerd zonder succes.
 
De laptop is weer in orde. Het lag aan de geheugenstrip. Bedankt voor het helpen meedenken. Ik wens jullie fijne feestdagen.
 
Fijn om te horen dat het is opgelost.
Jij ook fijne feestdagen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan