• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies HP Pavilion laptop scherm wordt zwart en laptop schakelt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

jejo1947

Nieuw lid
Lid geworden
31 okt 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Beste forum, ik heb een HPPavilion dv7 laptop en heb een probleem. Als ik opgestart ben en inlog blijft hij met wisselende tijden werken en als ik dan bezig ben wordt het scherm zwart en schakelt hij uit. Ik heb windows opnieuw geladen en fabrieks-herstel doorgevoerd maar niets helpt. Is hier een oplossing voor? Groet Joop
 
Wordt deze laptop van jou warm tot heet bij aanstaan?
 
Stofvrij maken binnenin of laten doen en eventueel een notebook koeler eronder zetten, werkt prima al zullen sommige gaan beweren dat dat niet zo is.
 
Is de laptop ooit al eens stofvrij gemaakt?

Ik zou gewoon adviseren om de notebook open te schroeven en stofvrij te maken en de koelpasta te vervangen. (indien je dat zelf kunt) indien je dat zelf niet kunt, zou ik het door een pc bedrijf laten uitvoeren.

In welke omgeving woon je?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan