• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Hp printer 2700

Status
Niet open voor verdere reacties.

frajac

Gevestigd lid
Lid geworden
25 jan 2010
Berichten
262
Waarderingsscore
0
Goedemiddag heb een Hp printer 2700e aangeschaft deze draait onder Windows 10.
Software geïnstalleerd
Maar bij inschakelen printer start hij iedere keer met een uitlijnpagina !
Uitlijn procedure opnieuw uit laten voeren maar helaas.
Heb wel huismerk cartridge.
Kan dat de oorzaak zijn ?
 
Heb je dit al geprobeerd:
(HP inkjet printers - Problemen met de uitlijning | HP® Klantondersteuning)

De printer resetten​

Reset de printer voor het herstellen van problemen met de printer.

  1. Als uw printer een oplaadbare accu heeft, verwijdert u deze.
  2. Koppel het netsnoer los van de printer zonder de printer uit te zetten.
  3. Haal het netsnoer uit het stopcontact.
  4. Wacht 60 seconden.
  5. Sluit het netsnoer opnieuw aan op een stopcontact en de printer.

    Opmerking:
    HP raadt aan om de printer rechtstreeks op een stopcontact aan te sluiten.
  6. Schakel de printer in om de reset te voltooien.
Mss. moet hij die uitlijnpagina wel afdrukken nadat je de printer hebt uitgeschakeld en is hij bedoeld om ingeschakeld te blijven staan.
Ik haal mijn (zeer) oude HP psc 2350 ook niet van de spanning af omdat hij anders bij het inschakelen telkens met een reinigingsprocedure begint. Dat kost alleen maar inkt. Mss. is dat wel de bedoeling van HP:(
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Mocht de oplossing van Veng niet helpen, installeer dan eens de HP print en scan docter en laat die eens lopen. Die kan kijken of er ergens iets fout gaat in de software en oplossen.
 
Bedankt voor de reacties
Dit alles al gedaan maar helaas!
 
Heb je soms inkt cartridges vervangen of er pas in gezet? Zoja, dan blijft hij dat doen totdat je de uitlijningsprocedure volledig hebt uitgevoerd volgens HP.

Ik heb daar een pagina over, de oplossing staat in het groen maar wel in het Engels.
 
als je toch de printer reeds met de originele cartridges zou geïnstalleerd hebben en nadien een huismerk gebruikt moet je eens kijken in de instellingen of je dat kan aanpassen !!! Bij sommige modellen kan je die beveiliging uitschakelen.
 
Laatst bewerkt:
Dank u voor de reacties
we gaan aan de slag
ps bij de originele dit probleem en nu nog !
 
Tot op heden 😭
 
Dus ook de tip van Black Tiger heeft niet geholpen?
Dan zou ik eens contact op nemen met HP, want het toch makkelijk op te lossen moeten zijn.
 
Lijkt mij de beste oplossing
Alleen krijg je weer te maken met een chat robot! 🤬
 
Update : HP gebeld ( hulplijn ) deze is meer dan een uur bezig geweest om probleem op te lossen. Dacht het gevonden te hebben.
Andere dag printer opgestart ,wat denk je ?
Er wordt weer eerst een uitlijn pagina geprint dus : 🤬
Voor mij dus geen HP printer meer.
Ik dank jullie allemaal voor het meedenken.
Sluiten deze vraag maar af.
 
Jammer dat ook dat niet heeft geholpen.
 
:cool: misschien eens de software verwijderen en compleet opnieuw installeren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan