• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HP printer 9020 vertoont kuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan1948

Nieuw lid
Lid geworden
30 apr 2022
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Mijn printer doet sinds enige tijd erg vreemd.

Als ik achter elkaar opdrachten verstrek zegt hij na iedere opdracht printerlade is vol.

Als ik van een bepaald document 30 pagina's wil printen print hij ze gewoon allemaal en maakt niet na iedere bladzijde die opmerking.

De software is up to date en alle oplossingen welke ik op internet vond zoals van de stroom af en lades nakijken werken niet.

Wie oh wie kan mij helpen.

Groet

Jan
 
Ts heeft al eerder een topic geopend en daar werd voorgesteld contact op te nemen met HP.
 
Als ik achter elkaar opdrachten verstrek zegt hij na iedere opdracht printerlade is vol.
Nog nooit geweten geweten dat er gezegd word dat de printerlade vol is , wel dat ze leeg is .
Wat ik wel al geweten heb dat als er meerdere printopdrachten na elkaar gegeven worden dat het printergeheugen vol is .
In het andere topic word er geciteerd dat er wifi geprint word vanaf de telefoon .
Doet het probleem zich ook voor als er geprint word vanaf laptop / desktop ?
 
Mijn printer doet sinds enige tijd erg vreemd.

Als ik achter elkaar opdrachten verstrek zegt hij na iedere opdracht printerlade is vol.

Groet

Jan

De boodschap die soms wordt vertoond, luidt die écht : "printerlade is vol?".
 
Volgens mij heeft deze waarschuwing betrekking op de uitvoerlade, daar ligt nog papier in van de vorige printopdracht.
Verwijder dat papier eens.
 
Volgens mij heeft deze waarschuwing betrekking op de uitvoerlade, daar ligt nog papier in van de vorige printopdracht.
Verwijder dat papier eens.
Dat zou wel eens kunnen dat de waarschuwing uitvoerlade vermeld i.p.v. printerlade .
 
Ik was in afwachting van een definitief "Ja" van TS of een "Oeps, ik heb nog eens gekeken en nee, de mededeling luidt anders, namelijk......................", maar uit mijn vraag is denk ik wel duidelijk dat ik jullie kant op aan het varen was.............
 
Bedankt voor alle reacties, maar er zit geen papier vast in de printer. Hij zegt iedere keer de uitvoerbak zit vol, maar er ligt helemaal niets in de uitvoerbak. Vreemd is, dat hij wel een opdracht van zeg 15 pagina's gewoon in een keer print
 
Het gaat niet over vast zitten van papier in de printer, maar dat de vorige printopdracht nog in de uitvoerbak ligt.
Heb je de uitvoerlade (inclusief verlengstuk) wel helemaal uitgetrokken?

Overigens staat dit in de handleiding
Ontdek hoe u papierstoringen kunt vermijden
Houd u aan de volgende richtlijnen om papierstoringen te voorkomen.
● Verwijder afgedrukte exemplaren regelmatig uit de uitvoerlade.

En je was een tijd terug hier ook al met dezelfde vraag bezig geweest.
 
In het bezit van een compressor?
Sensor kan vervuild zijn.
 
@jan1948

Niet op rapporteren drukken, want nu heb jij 2 meldingen gedaan.
Gewoon een nieuw bericht typen of een berichten Quoten waar jij antwoord op wilt geven.
(citeer dit bericht)
 
Ik heb inmiddels het probleem opgelost.

In de instellingen van de printer kun je de waarschuwing uitvoerlade vol uitzetten.

Dat heb ik gedaan en probleem opgelost.

Het betekent wel dat bij eventuele grote hoeveelheden ik de zaak in de gaten moet houden.
 
@jan1948

Ik heb even beide topics samengevoegd, want je had in jou eerste topic ook kunnen melden dat het probleem is opgelost :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan