• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost HP printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetje

Vaak hier
Lid geworden
25 mrt 2010
Berichten
513
Waarderingsscore
8
Ik heb een HP 3630 all in one printer hij scant wel maar als ik Word wil printen geeft hij aan afdrukken niet mogelijk vanwege probleem printerinstellingen? Het is een gedeelde printer en op de andere laptop kan ik wel printen? Kan iemand mij helpen? Heb alle updates al geïnstalleerd printer verwijderd weer toegevoegd maar krijg steeds dezelfde melding?
 
Hallo,

Kan je van die melding een printsreen plaatsen.
 
Is het te zien?
 

Bijlagen

  • Schermopname (8).png
    Schermopname (8).png
    95,4 KB · Weergaven: 17
Hallo,

Heb je dit ook als jee andere afdruk maakt met b.v. kladblok?
 
Dan print hij niet maar geeft geen melding
 
Hallo,

Je geeft aan dat het op een andere laptop wel doet, als je ze naast elkaar zet Word opent op beide en dan de instellingen na loopt.
Klik daarvoor op "Printereigenschappen" en kan je zien of de instellingen het zelfde staan.

626d3584a41ed-Screenshot_2022-04-30_at_15-09-41_HP_printer.png
 
Alles staat gelijk
 
Hallo,

Lukt het om een test afdruk te maken, want dan word het probleem ook aan gegeven.
Dus doe dat eens.
 
@jetje : je schrijft "gedeelde printer". Moeten we ons daarbij voorstellen datmde printer als "netwerkprinter" wordt gebruikt?
 
Het probleem is opgelost er zat een fout in mijn laptop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan