• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost html-links werken niet in chrome wel in internetexplorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertio

Junior lid
Lid geworden
23 jun 2020
Berichten
33
Waarderingsscore
5
Ik heb een website gebouwd met EasyHtml 2.2. Bepaalde links kan ik in chrome niet gebruiken maar wel in InternetExplorer. Wat kan ik daaraan doen?
 
In het vervolg alsjeblieft geen schreeuwletters meer gebruiken.
Link?
 
Link naar de website?
Om wat voor links gaat het?
Krijg je een foutmelding te zien?
Wat zegt de broncode vermelder?
 
Het gaat om www.hogerhoning.nl en daarin het hoofdstuk Gedichten uit nader bekeken.

Daarin staat aan het begin een register. Als ik op een link in het register klik, gebeurt er niets in Chrome, terwijl ik in InternetExplorer wel bij het gedicht kom.

Ik hoop dat mijn probleem zo duidelijk is.
 
Links werken wel in Firefox, zij het soms erg traag, alsof de opdracht eerst gevonden moet worden.
 
Bij mij werken ze heel goed in InternetExplorer. Maar ja: chrome heb ik tot standaardbrowser gemaakt.
 
Ik snap niet wat je bedoelt. Bij mij werken de links op de site die jij noemt, perfect in Chrome. Alleen duurt het soms heel even met laden.
 
Het gaat bij mij om het hoofdstuk Gedichten uit nader bekeken.
Bij het hoofdstuk bloemlezing duurt het laden een poosje, maar daar werken de links. Het hoofdstuk Gedichten uit nader bekeken is pas door mij op de site gezet. Daar werken de links naar de gedichten niet. Ik hoop dat het zo duidelijk is.
 
Je moet de hekjes in de uiteindelijke ankers weghalen, dus als er staat:

-------------------------------------------------------<br><br><br><br><a name="#001"><br><br>WANNEER HET AFLIEP KWAM VASSE</a><br><br>

dien je dat te veranderen in

-------------------------------------------------------<br><br><br><br><a name="001"><br><br>WANNEER HET AFLIEP KWAM VASSE</a><br><br>
 
Bedankt. Mooi dat je het me zo duidelijk maakt. Heb je er een verklaring voor dat die hekjes de oorzaak zijn?
 
Ik heb gespiekt in bl01.htm (waarvan de ankers wel werken) en daar staan geen hekjes.
 
Dank Maulem. Ik had die lang geleden verwijderd, herinner ik me nu.
 
Ik heb de website in Chrome geopend. Bij mij werken ze allemaal.
 
Ja, met jullie hulp ben ik helemaal tevreden.
Hartelijk dank allemaal.

Gert
 
Werkt het bij jou nu ook allemaal?
 
Dan zal ik het topic als opgelost mankeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan