• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Html pagina op website zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
lk krijg een foto helemaal niet op mij webpagina, ik weet nog niet hoe dat precies moet.
ik heb een map images aangemaakt in mijn bestand , maar moet die foto alleen worden geupload in de map van de server public_html. of moet ik de hele map er in uploaden ? ik doe iets verkeerd maar ik weet niet wat dat is.
 
map images aangemaakt in mijn bestand bedoel ik,
 
Plaats het deel van je code eens waar je de afbeelding aanroept. Dan kunnen we het controleren zonder je script is het ook maar gokken.
 
lk heb de foto er al op gekregen, maar nu is het nog een beetje vechten met de juiste pixels hoogte&breedte
ik heb online een programma gevonden, werkt goed.
ik heb 300 pixels gemaakt, maar nog te groot. misschien dan 200 pix doen.
 
maar moet die foto alleen worden geupload in de map van de server public_html. of moet ik de hele map er in uploaden
Dat had ik toch netjes omschreven. De map images moet op de server staan dus ja je moet die hele map met die afbeeldingen erin uploaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan