• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hulp gezocht bij het schrijven van software voor mijn simulator

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietrodenburg

Nieuw lid
Lid geworden
11 dec 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
beste,
voor een simulator (eigen bouw) waar twee aandrijving motortjes op zitten die een kabeltje doen op en afwinden wil ik de software gaan schrijven.
ben een nono in de computerwereld,
hierbij mijn vraag.
welke vorm software past het best bij een nono en de aandrijving van motortjes techniek.

bij voorbaat bedankt.
 
Geen idee of je er wat aan hebt.

Heb er tevens geen verstand van maar de geleverde info is wel erg summier om een antwoord te kunnen geven.
Lijkt mij dat het type moto wat gebruikt gaat worden een eerste verijsde is.
 
Met jouw informatie (hoe ik het begrijp), kan ik je alleen het volgende geven: Voor motortjes enzo is het het handigst als je ze zelf programmeert, denk ik. Dit kan bijv. met behulp van een arduino, of een eigen idee als je die hebt. Afhankelijk van wat je gebruikt heb je verschillende programmeertalen om te gebruiken: Java, C of C++. Maar dit hangt echt af van je implementatie.

Mocht je dit geen nuttige info vinden, zou ik je graag beter willen helpen maar dan heb ik iets meer informatie nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan