• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hulp gezocht!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelmerr

Nieuw lid
Lid geworden
6 nov 2013
Waarderingsscore
0
Hoi,
Ik heb een groot probleem met mijn Packard Bell. Bij het opstarten krijg ik na het scherm windows opstarten een zwart scherm te zien (geeft wel licht) maar het kan dus niet aan het beeld liggen want eerst heb je wel gewoon beeld. De reset knoppen ALT-F10 en die andere werken allemaal niet , bij de alt f10 manier krijg ik wel het reset scherm maar die blijft maar laden.
kan iemand mij asjeblieft helpen wat ik moet doen??

Mvg Jelmer van Loon

Volgens mij (andere forumleden mogen mij corrigeren) wordt tijdens het opstarten eerst de standaard VGA driver van Microsoft gebruikt. Dat is dus wanneer je die voortgangsbalk ziet.
Pas wanneer Windows is geladen, wordt de Nvidia driver of ATI driver gebruikt die bij je grafische kaart hoort. En die driver is mogelijk niet in orde.

Start je pc eens op in veilige modus: http://users.telenet.be/marcvn/spyware/veilige-modus.html

Ik vermoed dat je dan na het opstarten van Windows wl beeld houdt. Het beeld zal niet scherp zijn, en met veel te grote letters, maar dat is normaal voor die VGA modus.
Als mijn vermoeden klopt, dan kunnen de hardware kenners jou verder helpen.

Bedankt voor je reactie maar helaas helpt het niet, ik ben wel vergeten te zeggen dat ik na het windows opstarten scherm nog een scherm krijg waarop ik een balkje zie met daaronder Microsoft Corporation die aan het laden is en daarna word t scherm zwart.

mvg jelmer

--- Update ---

Volgens mij (andere forumleden mogen mij corrigeren) wordt tijdens het opstarten eerst de standaard VGA driver van Microsoft gebruikt. Dat is dus wanneer je die voortgangsbalk ziet.
Pas wanneer Windows is geladen, wordt de Nvidia driver of ATI driver gebruikt die bij je grafische kaart hoort. En die driver is mogelijk niet in orde.

Start je pc eens op in veilige modus: http://users.telenet.be/marcvn/spyware/veilige-modus.html

Ik vermoed dat je dan na het opstarten van Windows wl beeld houdt. Het beeld zal niet scherp zijn, en met veel te grote letters, maar dat is normaal voor die VGA modus.
Als mijn vermoeden klopt, dan kunnen de hardware kenners jou verder helpen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat doet Veilige modus, heb je dan wel beeld, of lukt dat laden ook niet?

Maar lukte het je wel om de computer zo ver te krijgen dat hij in veilige modus opstart?
Heb jij zo'n keuzescherm voor ogen gekregen:

54d349e3d9c93-veilige_modus.png

Jij hebt het over een balkje met daaronder Microsoft Corporation.Dat noem ik de voortgangsbalk. Op dat moment wordt de driver van je grafische kaart nog niet gebruikt. Dan wordt de standaard VGA driver gebruikt, bij een lage resolutie.
Pas wanneer die voortgangsbalk verdwijnt, wordt de Nvidia of ATI driver gebruikt.
Wanneer je in veilige modus opstart, wordt de Nvidia of ATI driver helemaal niet gebruikt en zou je dus beeld moeten houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan